شال های کرپ، که از پرطرفدارترین‌ پوشاک زنانه می باشند، انواع متفاوتی داشته و در ضخامت های مختلفی تولید می شوند. این نوع پوشاک، که روی آن ها طراحی و گاها، کار دست انجام شده است، بسیار مورد توجه بانوان می باشند. قیمت خرید شال کرپ حریر، همیشه با نوساناتی همراه بوده و به دلایل مختلفی بستگی دارد، که در ادامه، این دلایل را برای شما بازگو خواهیم کرد. شما می توانید، برای اطلاع دقیق از قیمت ها، به سایت ما، مراجعه فرمایید.

قیمت خرید شال کرپ حریر

صحیح ترین روش اتو کردن شال کرپ حریر

صحیح ترین روش اتو کردن شال کرپ حریر شال، از مهم ترین پوشاک بانوان است و نگهداری آن، مستلزم نکاتی است، که به دوام و ماندگاری این محصول کمک می کند. شستشوی صحیح روسری و شال ، اتو کردن و نحوه نگهداری از آن، از نکاتی است، که باید به آن ها توجه شود و این موارد، بر روی اتیکت دوخته شده به شال درج شده اند. شستشوی غیر اصولی و نگهداری نادرست از روسری و شال، باعث کهنه شدن زود هنگام آن ها می‌شوند و این محصول لطافت و زیبایی خود را از دست می‌هد.

اتو کردن شال حریر اهمیت زیادی دارد، پس باید، به گونه ای آن را اتو کرد، که نه بسوزد و نه چروک بماند. بهتر است برای انجام این کار، از راهکار های زیر استفاده کنید:

  • ابتدا اتیکت متصل به شال را مطالعه کنید.
  • دما را، متناسب با جنس شال، تنظیم کنید؛ درجه حرارت اتو باید حتما با اطلاعات درج شده بر روی اتیکت، یکسان باشد.
  • پارچه سفید تمیزی را بر روی شال بیندازید، تا از برخورد مستقیم اتو با شال، جلوگیری شود.

شال قواره بزرگ مشکی، که در جنس های متنوع نخی و حریر تولید می‌شود، کاربرد مجلسی داشته و بانوان بسیاری از آن استفاده می‌کنند. برای اتو کردن این نوع شال هم، باید به موارد بالا توجه کرده و طبق موارد گفته شده، آن را اتو کنید، تا به جنس و بافت پارچه آسیبی نرسد، انجام این کار به صورت اصولی، باعث می شود، که دوام و ماندگاری آن حفظ شده و زود تر از زمان ممکن، حالت مندرس و کهنه پیدا نکند.

بررسی کیفیت ظاهری شال کرپ حریر

بررسی کیفیت ظاهری شال کرپ حریر برای خرید این شال ها و بررسی کیفیت ظاهری آن ها، باید مواردی را در نظر گرفت، نوع پارچه به کار رفته شده، نداشتن آبرفت پس از شستشو، عدم پرزدهی و زدگی، همگی از این موارد هستند، که در ادامه به آن ها می پردازیم.

به پارچه هایی که مواد اولیه آن ها، بیشتر از ابریشم، الیاف مصنوعی و مخلوطی از الیاف می باشد و خصوصیاتی مثل: چین جزئی و دانه دانه شدن سطح پارچه را دارند، کرپ می گویند. این پارچه، بسیار نرم بوده و برق کم و ریزش خوبی دارد و گزینه مناسبی برای زیبا تر جلوه دادن استایل ظاهری است. در گذشته، پارچه کرپ به صورت تار و پودی تولید می شد و در موارد مختلفی، مورد استفاده قرار می گرفت، ضخامت این نوع پارچه متغیر است و می‌تواند نرم یا زبر باشد. به دلیل تنوع این منسوجات، از آن ها برای پارچه رو مبلی و کوسن، پوشاک زنانه و… استفاده می شود. کرپ دارای دو نوع بافت، کرپ های مشرقی (نرم) و پیچ خورده (سخت) می باشند و نوع ابریشمی آن که تولید شده از چسب، نخ ابریشم و مواد اولیه طبیعی است، معروف ترین نوع این منسوجات می باشد. از این رو این پارچه، مورد توجه بانوان بسیاری قرار گرفته است.

سبکی و خنکی آن باعث شده، از پارچه حریر نخ، در فصول گرم، استفاده های بسیاری شود. این پارچه به دلیل جنس پنبه ای که دارد، پس از استفاده به راحتی چروک شده و امکان آبرفت آن در هنگام شستشو وجود دارد. به دلیل اینکه در این پارچه، الیاف طبیعی به کار رفته است، استفاده از آن به افرادی که به الیاف مصنوعی حساسیت دارند، پیشنهاد می شود. پارچه کرپ حریر، برای دوخت لباس های رسمی و اداری، گزینه بسیار مناسبی است، چرا که برای دوخت این نوع حریر نیازی به استفاده از آستر نمی باشد. این پارچه انواع مختلفی دارد و جزء پارچه هایی است، که در دوخت انواع لباس های زنانه و مردانه کاربرد دارد. یکی از انواع کرپ حریر، پارچه ی «ژرژت» است. ژرژت بافت ریزی دارد. برای تهیه ی این نوع پارچه از پلی استر استفاده شده است. یکی دیگر از انواع پارچه کرپ حریر، می توان به حریر گلدار اشاره کرد، که برای شال و روسری استفاده می شود. شال حریر گلدار از زیباترین شال ها است.

نحوه صحیح شستشو شال حریر

نحوه صحیح شستشو شال حریر شال های حریر، به دلیل بافت نازک و حساسی که دارند، باید در شستشوی آن ها، به نکاتی که بر روی اتیکت دوخته شده به شال، درج شده است، توجه شود، تا این کار به صورت اصولی انجام شود؛ برای شستن شال حریر، بهتر است، از آب سرد استفاده کنید، زیرا آب گرم به بافت پارچه صدمه می زند و در بعضی موارد، پارچه، شکل خود را از دست می دهد، همچنین استفاده از مواد شوینده و پودر های آنزیم دار قوی، به بافت و رنگ پارچه آسیب می رساند و می توانید به جای این مواد، از نرم کننده لباس استفاده کنید، تا کیفیت شال حفظ شود. بهتر است، از ماشین لباس شویی برای شستن آن استفاده نکنید و کمی از مایع لباس را در ظرفی ریخته و شال را درون آن قرار دهید و با دست بشویید؛ در زمان شستن آن را چنگ نزنید، زیرا به بافت پارچه آسیب وارد می شود، سپس بعد از چند دقیقه آبکش کرده و در مجاورت هوای آزاد قرار دهید، تا خشک شود، اگر به نکات ذکر شده توجه کنید، شال شما زود تر از موعد، مندرس و کهنه به نظر نمی رسد.

بازار فروش شال کرپ حریر

بازار فروش شال کرپ حریر شال کرپ حریر، با توجه به جنس خوب و کیفیت بالایی که دارد، استفاده از آن در بین بانوان، رواج داشته و از بازار فروش خوبی برخوردار است. کارگاه های تولید کننده، به روش های مختلفی محصول خود را به بازار عرضه می کنند، به طور مثال: سپردن این کالا به شرکت های توزیع کننده و پخش آن( زیرا، خرید شال عمده برای توزیع کنندگان مقرون به صرفه تر است)، تاسیس نمایندگی های فروش خود در سراسر کشور و ایجاد سایت های اینترنتی و صفحات اینستاگرامی خود در فضای مجازی، همگی از این روش ها می باشند.

شما عزیزان می توانید، جهت کسب اطلاعات بیشتر از لیست قیمت ها و کالاهای موجود، به سایت ما مراجعه فرمایید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها