امروزه از جمله پارامتر های موثر بر قیمت شال کرپ حریر، بر اساس قواره، کیفیت، جنس مرغوب، شیک و زیبا بودن، اندازه و سایز متفاوت، لطافت و میزان نرمی، راحتی، میزان تقاضای داخلی و خارجی، عرضه مستقیم و بدون واسطه، خرید اینترنتی شال، نازک و ضخیم بودن آن، نوع بافت و مواد اولیه استفاده شده در تولید شال و دیگر موارد متغیر است که هر چه کیفیت شال بالاتر باشد از لحاظ قیمت نیز بالاتر خواهد بود.

قیمت فروش شال کرپ حریر

دسته بندی شال براساس نوع بافت پارچه

دسته بندی شال براساس نوع بافت پارچه

یکی از پرکاربردترین شال هایی که مورد توجه افراد از جمله کودکان قرار می گیسرد شال عروسکی است که با توجه به کیفیت بالایی که دارد توجه بسیاری از بانوان از جمله کودکان را به خود جلب کرده است، بنابراین می توان به طور کلی برخی از مهمترین مشخصات و ویژگی های مرغوب این نوع شال را که موجب محبوبیت بالایی آن در میان بانوان گردیده را به صورت زیر بیان نمود:

شال ها از بافت های مختلف در تنوع طرح و رنگ و مدل های مختلف در کشور تولید می شوند که بسته به نوع بافت و جنس عالی که دارند انتخاب و خریداری می شوند.

لازم به یادآوری است از انواع طرح های شال عروسکی می توان به طرح های فانتزی و مدرن اشاره نمود که بسته به سلیقه افراد متفاوت بوده و از جذابیت ظاهری و زیبایی خاصی در استایل شخصی کودکان برخوردار می باشند.

همچنین شال عروسکی باید بسیار نرم و در عین حال مقاوم باشد و از سر کودکان سر نخورد. به دلیل اینکه بچه ها بیشتر در حال بازی و فعالیت می باشند، باید این نوع شال ها به گونه ای باشند که به خوبی روی سر قرار گیرند.

می توان بیان نمود که برای خرید انواع شال عروسکی باید به این نکته دقت کرد که جنس شال به گونه ای باشد که استفاده از آن هیچ نوع حساسیت و آلرژی را برای بچه ها ایجاد نکند.

علاوه بر مواردی که ذکر شد، باید گفت: که اندازه و سایز شال عروسکی بچگانه نیز باید استاندارد و مناسب با سایز کودکان باشد و بزرگتر نباشد. خوشبختانه در کشور ایران با توجه به فرهنگ اسلامی خانواده ‌ها پوشش شال و روسری از همان اوایل کودکی رایج می شود و این باعث می گردد که تولید کنندگان علاوه بر تولید شال و روسری های زنانه به تولید شال و روسری های بچه گانه نیز مشغول شوند. در بازار شال های بچه گانه در نمونه های متفاوتی معرفی می‌ شود و معمولاً نمونه شال فانتزی و نمونه شال طرح دار و عروسکی بیشتر مورد استقبال این افراد قرار می ‌گیرد.

کیفیت الیاف به کار رفته در شال کرپ

کیفیت الیاف به کار رفته در شال کرپ

انواع الیاف مورد استفاده در تولید این شال کرپ استاندارد و اصل می باشند، فرآیند تولید شال با روش های مدرن و استفاده از دستگاه های پیشرفته صنعتی و نیز استفاده از مواد اولیه طبیعی و خام با بهره مندی از تجربیات و مشاوره های متخصصین این حوزه با کیفیت مطلوب صورت می گیرد، این شال ها از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه ممتاز و اصل تولید می شوند، امروزه استفاده از الیاف طبیعی، محکم و باکیفیت برای تولید شال های زیبا بسیار رواج دارد، زیرا مزیت های ویژه ای دارد که باعث شده بسیار مورد توجه طراحان و سازندگان باشد، این مرکز تولیدی از سازندگان و طراحان مجرب و خبره استفاده می کند، بهترین دوزندگان خبره با دانش فنی و تخصصی نسبت به تولید این شال ها اقدام می کنند و شال استاندارد و مورد تایید می باشد.

امروزه مدل ها و انواع بسیار زیادی از شال وجود دارد و هر کدام از این مدل ها برای یک موقعیت خاص مناسب می باشد. به عنوان مثال، یکی از بهترین و محبوب ترین مدل های شال، شال کرپ حریر گلدار می باشد و همان طور که از نامش پیداست با تنوع گل های زیبا و جذاب چشم هر بیننده ای را به خود خیره می سازد که این محصولات به شدت سبک بوده و وزن خاصی ندارد.

همچنین برخی از مدل های این محصول مقاومت خوبی را از خود در برابر مشکلات مختلف نشان می دهند اما برخی دیگر از مدل های این محصول مقاومت کمی داشته و به راحتی می توانند پاره شوند.

چند نکته مهم در انتخاب شال کرپ

چند نکته مهم در انتخاب شال کرپ

لازم به ذکر است از جمله نکات طلایی و مهم در انتخاب شال کرپ، می توان موارد زیادی را نام برد:

  1. مدل های متنوع شال
  2. عمر طولانی و دوام بالا
  3. میزان ضخامت و نازکی آن
  4. ظاهری بسیار زیبا و جذاب
  5. توجه به استایل شخصی افراد
  6. توجه به مدل و طرح و رنگ شال
  7. میزان لطافت و نرمی بالای شال
  8. توجه به جنس اصل بسیار باکیفیت
  9. توجه به شرکت تولیدی و برند خاص
  10. توجه به میزان کیفیت و مرغوبیت شال
  11. قد و قواره و اندازه استاندارد و مناسب شال
  12. جنس نخ خالص و اصل به کار رفته در تولید آن

لازم به یادآوری است که برای خرید انواع شال، روش های مختلفی وجود دارد. حال گفته می شود که بهترین روش خرید این نوع شال ها، خرید به صورت عمده و گسترده و همچنین به صورت مستقیم و بدون واسطه از مراکز تولیدی این نوع شال ها می باشد. زیرا در این صورت قیمت و هزینه خرید بسیار کاهش می یابد و ارزان تر و به صرفه تر خواهد شد.

عرضه بی واسطه شال کرپ حریر

عرضه بی واسطه شال کرپ حریر

خرید شال کرپ حریر، یکی از بهترین و پرفروش ترین شال مجلسی دخترانه می باشد که امروزه در انواع مدل و طرح و رنگ در بازار های کشور وجود داشته و به فروش می رسد و قیمت آن ها نیز نسبت به دیگر شال قواره بزرگ مناسب می باشد به همین خاطر بازار خرید شال کرپ حریر روز به روز در حال افزایش می باشد برای تامین نیاز های مردم در کشور ما انواع مراکز های مختلفی وجود دارد که انواع مختلف این محصول عمده را در اندازه و سایزهای متفاوت تولید و روانه بازارهای جهانی می نماید که طرفداران زیادی را در بر گرفته است.

را تولید کرده و به صورت عمده و با قیمت مناسب به سراسر کشور پخش می نمایند . در هنگام بازید از فروشگاه های انواع شال و روسری قواره بزرگ چه به صورت حضوری و چه اینترنتی با انواع مختلف رنگ و مدل هایی مواجه می شوید که می توان آن را در مدل ها و تنوع طرح و رنگ های شاد و زیبا انتخاب و خریداری نمود که خرید حضوری و اینترنتی بسیار به صرفه بوده و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها