روسری یا چارقد، پارچه ای به شکل مربع یا مثلث است، که دور تا دور آن دوخته شده است و خانم ها آن را هم برای حفظ کردن حجاب خود و هم برای افزایش زیبایی بر سر قرار می دهند. این پوشش بیشتر در کشور های اسلامی مورد استفاده قرار می گیرد، ولی زنان سایر ملل هم در مواقعی از روسری استفاده می کنند. کارخانه تولید روسری دخترانه شیک مجلسی، انواع مختلف این محصولات را در بازار توزیع می کند.


کارخانه تولید روسری دخترانه مجلسی شیک

همه چیز پیرامون روسری دخترانه شیک

همه چیز پیرامون روسری دخترانه شیک آیا تا به حال از روسری استفاده کرده اید و چیزی در مورد این محصول می دانید؟ ما در این مطلب قصد داریم که همه چیز را پیرامون روسری دخترانه شیک خدمت شما عرض کنیم. پس اگر تمایل دارید در این خصوص اطلاعات بیشتری کسب کنید، با ما همراه باشید.

روسری های مجلسی محصولاتی شیک و خاص هستند، که عمدتا خانم ها آن ها را با رنگ و طرح لباس های خود هماهنگ می کنند. این محصولات انواع مختلفی دارند، که در ادامه در موردشان صحبت می کنیم.

  1. روسری حریر مجلسی: این نوع از روسری با پارچه حریر تولید می شود و هدف از پوشیدن آن افزایش دادن زیبایی و تکمیل ست لباس می باشد. این روسری ها عمدتا با پارچه های لباس یا کاملا همرنگ آن دوخته می شوند.
  2. روسری ابریشمی مجلسی: این روسری ها به دلیل کاربرد پارچه ابریشم در تولیدشان، ساختاری بسیار نرم و لطیف دارند و طرح و رنگ های به کار رفته در آن ها همواره توجه همه را به خود جلب می کند.
  3. روسری مجلسی ساتن: جنس این روسری ساتن است. این پارچه به صورت طبیعی براق است و بسیار خوش ایست می باشد. پس استفاده از انواع روسری ساتن موجب هرچه زیباتر و جذاب تر شدن خانم ها می شود.

فروشگاه روسری دخترانه دست دوز شیک

فروشگاه روسری دخترانه دست دوز شیک روسری های دست دوز، محصولاتی هستند که برای دور دوزی کردن آن ها از چرخ خیاطی و ماشین های صنعتی استفاده نمی شود، بلکه پس دوزی آن ها با دست صورت می گیرد. چنین محصولاتی حداکثر کیفیت را داشته و از نرخ گران تری برخوردارند.

فروشگاه ها و مراکز پخش و فروش روسری دخترانه مجلسی، زیبا ترین نوع این محصولات را از کارخانه های فعال در زمینه تولید روسری شیک وارد می کنند و سپس به صورت تکی یا عمده به خریداران ارائه می دهند.

عزیزانی که قصد خرید انواع و اقسام این محصولات را دارند، می توانند به راحتی و از طریق همین درگاه آن ها را از راه دور سفارش داده و خریداری نمایند. همکاران ما نیز در اسرع وقت محصول مورد نظر را توسط پست برای آن ها ارسال خواهند کرد.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها