فروش مستقیم شال و روسری مشکی قواره ها و طرح های متفاوتی صورت می‌گیرد. شال و روسری مشکی عزاداری ها و به خصوص ماه‌های محرم استفاده می شود و شال و روسری مشکی برای استایل و تیپ های منحصر به فرد مورد استفاده قرار می‌گیرد که جلوی بسیار زیاد دارد. عکس از افراد به دلیل اینکه شال و روسری مشکی به اکثر لباس‌هایشان هارمونی زیبایی ایجاد می کند این محصول را در طرح های مختلف و قواره های متفاوتی تهیه می‌کنند.

فروش مستقیم شال و روسری مشکی

نقش های منحصر به فرد شال و روسری باکیفیت

نقش های منحصر به فرد شال و روسری باکیفیت نقش های منحصر به فرد شال و روسری باکیفیت موجب شده است تا این محصول مورد توجه بانوان ایرانی قرار بگیرد. روسری پلنگی به دلیل طراحی که دارد زیبایی خاص و منحصر به فردی را به چهره و استایل تان می بخشد. شال ابریشمی به دلیل کیفیت بسیار بالا و مرغوبی که دارد و نرمی و لطافت این محصول باعث شده است که بیشتر بانوان در خرید شال و روسری به جنس ابریشم این محصول توجه ویژه‌ای داشته باشند.

جنس ابریشم باعث می شود که این محصول دیر قدیمی و نخ کش بشود و هرگز پرز نمی دهد و وجود یک شال و روسری ابریشمی در کمد هر خانمی لازم و ضروری است. شال و روسری یکی از محصولاتی است که بیشترین فروش را دارد و در طرح ها و رنگ های زیبایی تولید شدند که متقاضیان زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

این محصول در قواره های متفاوتی تولید شده است. این محصول در رنگ های مشکی و رنگ ها ی روشن، رنگ های تیره، ترکیب رنگ های مکمل و متضاد تهیه می شود که مناسب هر سلیقه‌ ای است. رنگ مشکی به دلیل تیره بودن چهره را گیرا تر و جذاب تر نشان می دهد. رنگ مشکی با رنگ های دیگر هارمونی و اثر هنری زیبای می سازد.

قیمت فروش شال و روسری مشکی

قیمت فروش شال و روسری مشکی قیمت فروش شال و روسری مشکی قواره و علی الخصوص جنس آن متفاوت است و قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد. شال و روسری از محصولاتی است که در هر دوره و هر سنی طرفدار زیادی دارد. این محصولات در طرح‌های نیمایی، سنتی، فانتزی، مدرن و غیر تولید می‌شود قیمت گذاری توزیع کنندگان این محصولات این محصولات را قیمت های مناسبی ارائه کرده‌اند.

شعر فرهنگی یکی از محصولاتی است که به دلیل طرح پلنگی و زیبایی که دارد می تواند یک استایل ساده را زیبا تر جلوه دهد و زیبایی خاصی به چهره تن ببخشد و از این رو این محصول دارای طرفداران زیادی بوده خریداران زیادی را در مناطق مختلف دارد.

طرح های مختلفی از شال و روسری روز به روز و مدرن تر و طرح شیک تری تولید می شود. این محصول دارای جنس های متفاوتی است مانند ابریشمی، نخی، ترکیب نخ و پلاستیک، ساتن، جنس های کلفت و نازک که مناسب فصل های زمستان و تابستانه، جنس های بهاره و پاییزه تولید می شود.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها