شال و روسری یکی از مهم پوشاک برای بانوان است که معمولا بر حسب سلیقه انتخاب می شوند و بر حسب جنس، طرح و شکل دارای انواع مختلفی هستند که تنوع فراوان شده است.

کارخانه تولید شال و روسری بوشهر یکی از بزرگ ترین کارخانه های تامین روسری و شال در کشور است که با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه، محصولاتی درجه یک تولید می نماید.

کارخانه تولید شال و روسری بوشهر

معرفی انواع شال و روسری از نظر جنس

معرفی انواع شال و روسری از نظر جنس شال ها و روسری ها از لحاظ جنس دارای انواع متنوعی هستند که در ادامه درباره آن ها صحبت خواهد شد؛

  • یکی از انواع متداول آن ها روسری های نخی است که در هر فصلی می توان آن ها را استفاده کرد و معمولا از الیافی مانند پنبه در تولید نخ آن ها استفاده می شود.
  • نوع دیگر آن شال و روسری پشمی است که از الیاف پشم تهیه شده و معمولا سعی بر این است که مناسب برای فصل زمستان تولید گردند و معمولا باعث گرم نگه داشتن فرد می شوند.
  • برای مجالس و مهمانی ها می توان از روسری ها یا شال های حریری استفاده کرد که بسیار نازک و البته توری بوده و دارای نقش و نگار های بسیار زیبایی هستند.
  • نوع دیگری از این محصولات جنس ابریشمی دارند و داشتن این جنس به آن ها ویژگی براقیت بخشیده و باعث شده که بتوان در دورهمی ها و یا بیرون از آن استفاده کرد و معمولا با لباس های مختلفی هم قابل ست کردن هستند.
  • ساتن ها از دیگر جنس شال و روسری می باشد که ویژگی های و خصوصیاتی شبیه به ابریشم دارد، با این تفاوت که اندکی ضخیم تر هستند و میزان براقیت کمتری هم در آن ها دیده می شود.

پخش کننده شال و روسری بوشهر

پخش کننده شال و روسری بوشهر

  1. پخش کننده شال و روسری بوشهر به شکلی مستقیم این نوع کالا ها را از کارخانه تولیدی دریافت کرده و سپس بدون واسطه به مشتریان مختلف عرضه می دارد.
  2. این پخش کننده جنس های مختفی از شال ها و روسری ها را به بازار ها پخش می کند و در بین آن ها می توان جنس های حریری، نخی، ابریشمی و پشمی را مشاهده کرد.
  3. مشتری متناسب با سلیقه خود می تواند آن ها را انتخاب نماید و سپس متناسب با جنس و اندازه قیمت آن قابل تعیین است.
  4. البته در صورت تهیه از این پخش کننده به راحتی می توان آن ها را با تخفیف های ویژه ای دریافت نمود، برای مثال در صورت تهیه در مقدار بالای سه عدد به ازای هر شال یا روسری حدود ده الی پانزده درصد تفاوت قیمت خواهد داشت. همچنین تهیه آن با این شرایط باعث می شود که ارسال رایگان گردد.
0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 کامنت ها
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهرا صداقت
زهرا صداقت
2 سال قبل

سلام روزتون بخیر . آیا امکان تولید شال و روسری با طراحی خودم بر ای خودم رو دارید . درواقع میخوام طرحهای خودم رو به صورت چاپ کرده تحویل بگیرم . البته اطلاعی از جنس شال و روسری هاتون ندارم . سپاس از پاسخگویی شما .

محمدی
محمدی
2 سال قبل

سلام
کحای بوشهر تشریف دلرین
بزای خرید عمده مزاحم بشم