شال شیک شال و روسرس به عنوان بخشی از پوشش اسلامی زنان جهان شناخته شده مدل سایز ،طرح،جنس و رنگ نولید می شود سلیقه های مختلف زیبا پسند زنان باشند بیشتر شال های زتان در بازارها وادراتی هستند کار خانه تولید کننده شال در طرح های زیبا اغلب شال ها تولیدی کشور در کار خانه ها تولید می شد شال در یزذ، تهران،اصفهان ،تبریز، مهشد و…. نولید می شود شال های زییا زنان طرح ها مختلفی دارندو بیشتر تولید کننده گان دنبال خرید خارجی هستند انتخاب جنس پارچه طرح های شال از گزینه های مهم فروش هستند انواع پارچه های متنوعی مثل نخی، ساتن، حریر،و ……. برای تولید انواع شال استفاده م کنند
کارخانه تولید شال شیک مخمل

نکات مهم هنگام انتخاب شال شیک دخترانه

نکات مهم هنگام انتخاب شال شیک دخترانه تولید شال شیک یکی از کار های ایران است.

همان طور که مبدانیدکه شال روسرس یکی ازجدا نشدن از خانوم ها است و ازین بهتر است تا در انتخاب ان بسیار دقت کنند متاسفان برای بیشتر خانم ها در زمان حال انتخاب شال مشکی را انتخاب می کنند می کند این رنگ با هم لباس ها ست خواهد شد اما بایددقت داشته باشید که این کار بسیار اشتباه است پیشنهاد ما این است کهشال های به رنگ لیموی،ابی اسمانی،و سبز روشن از جمله رنگ های شال ها می باشندبهتر است که شالی که انتخاب می کنین با رنگ موهایتان هماهنگ باشد پس از انتخاب شدن شال نحوی استفاده از ان نیز اهمیت زیادی دارد و باعث خواهد شد تا چهری بسیار متفاوتی داشته باشید همچنین که در صورتی گرد دارید حفظ کردن را صورت گردتان با تا زدن گوشیه شالتان از دو طرف یعنی قسمتی که روی گونه شما را می افتد این کارا را انجام دهید تا کمی صورت تان کشیده تر دیده می شود. انتخاب شال یا روسری می تواند جزو اصلی شال ها است باشد و می تاند بر زیبایی شما را دستخوش کنددر ظاهر شال و روسری با هم فرق زیادی دارد.

پخش کننده شال شیک جدید

پخش کننده شال شیک جدید پخش شال جدید عرضه کننده شال و روسری اچ پی اس است این محصول زیبا و خود را به شکل عمده و مستقیم دوخت ان را بسیار خوب و زیبا طراحی کرده اند. فروش عمده شال و روسری شیک مجلسی حریر از نخ ابریشم است. انواع نخی این اجناس بسیار شیک و خنک و سبک است و مناسب برای تابستان است. طراحای متنوعی که در تولید روسری و شال به کار می رود مثال زدنی هستند و میتوانند به راحتی نظر هر بانوی را جذب کنند اگر شما چادری هستید بهتر است از نوع رسری یا شال نخی استفاده کنید شما می توانید روسری خود را با تیپ خد ست کنید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها