یکی از پر استفاده ترین پوشش در بانوان در هر رده سنی شال و روسری می باشد. این پوشش با توجه به مد روز و سلیقه های مختلف از طرح ها و مدل های مختلف برخوردار است که نمونه آن می توان به شال و روسری پلنگی اشاره نمود.

پخش مستقیم شال و روسری پلنگی از روش های مختلف صورت می گیرد. از جمله این روش ها عرضه از طریق نمایندگی این محصول می باشد اما آسان ترین و راحت ترین روش برای عرضه مستقیم شال روسری پخش اینترنتی آن میباشد.

پخش مستقیم شال و روسری پلنگی

ابعاد استاندارد شال و روسری کدام است؟

ابعاد استاندارد شال و روسری کدام است؟ همان طور که گفته شد شال و روسری یک پوشش هایی است که زنان از آن برای مراسم های مختلف زیاد استفاده می نمایند. شال و روسری دارای مدل های مختلف می باشد که از جمله آن می توان به شال کنفی، روسری چروک و… اشاره نمود. در این مطلب به ابعاد و اندازه های استاندارد شال و روسری می پردازیم.

ابعاد و اندازه های استاندارد شال و روسری برای هر نوع و مدلی متفاوت می باشد. این موضوع بستگی به نوع شال و یا روسری که فرد استفاده کننده برای حضور در مکان خاص و یا حضور در مراسم های مختلف دارد. برای مثال برای حضور در مکان های اداری و شرکت در جلسات نیاز به شال و روسری است که مناسب آن باشد.

در این مکان ها و جلسات از شال و روسری های بلند و ضخیم استفاده می شود که ابعاد آن حدود یک متر مربع می باشد. اما برای حضور در مراسم ها و مهمانی ها از شال و روسری های با ابعاد کوچکتر استفاده می شود.

قیمت خرید شال و روسری پلنگی

قیمت خرید شال و روسری پلنگی قیمت خرید شال و روسری پلنگی بستگی به نوع و کیفیت مواد اولیه و متریال به کار رفته در تولید آن، شرکت و برند تولیدی، میزان عرضه و تقاضا و… دارد و با توجه به نوسانات بازار قیمت خرید این محصول متفاوت می باشد.

این عامل ها بر قیمت خرید شال و روسری پلنگی موثر می باشند اما صرف به همین عامل ها نرخ خرید این محصول تعیین نمی گردد چرا که موارد دیگری بر قیمت این محصول تاثیر گذار می باشند.

این عوامل و مولفه هاشامل عامل ها و مولفه های تولید، هزینه های حمل و نقل، نوسانات قیمت مواد اولیه در بازار، میزان فروش در بازار های بین المللی و صادرات آن به کشور های مختلف، نوع عرضه به صورت بسته بندی و یا فله و غیره می باشد.

تمام موارد ذکر شده از یک طرف و واسطه ها و دلال ها نیز از طرفی دیگر نقش موثری بر قیمت این محصول دارند.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها