امروزه انواع مختلفی از روسری شیک در بازار فروش وجود دارد که پخش آن به شهرهای مختلفی در کشورهای همسایه و همچنین شهرهای داخلی کشورمان با تنوع بالایی صورت می‌گیرد به همین جهت می‌توان گفت فروش روسری و پخش آن به تمام نقاط کشور فروشی بسیار پر سود است‌. پخش روسری شیک و بادوام یکی از دغدغه های تولید کننده های ایرانی بوده به همین دلیل تولیدکننده ها سعی کردند بهترین نوع از روسری ها را که مورد پسند بانوان ایرانی باشد تولید کنند و با بازار فروش در تمامی شهرهای مختلف پخش کنند.

پخش روسری شیک به صورت عمده

جدیدترین مدل روسری شیک 2020

جدیدترین مدل روسری شیک 2020 تنوع مختلفی در روسری های سال ۲۰۲۰ وجود دارد که ما در این مطلب به انواع مختلفی از این روسری ها با تنوع مختلف در جنس و همچنین ظاهر اشاره می کنیم. پس برای آشنایی با انواع مختلف از این محصول تا پایان مطلب با ما همراه بمانید.

یکی از روسری هایی که در سال جاری بسیار مورد توجه تولید کننده ها و همچنین فروشنده ها و خریداران بوده روسری هایی بوده که دارای طرح پلیسه روی پارچه روسری می‌باشد. تولید این نوع از روسری قبل از دوخت یا بعد از دوخت با فرایند پلیسه سازی همراه است. به این ترتیب که برخی از پارچه های مورد نیاز برای تولید این نوع روسری ها توسط دستگاه های خاصی با حرارت دهی به صورت پلیسه در می‌آیند و برخی از این روسری ها نیز بعد از دوخت با دستگاه های پیشرفته به صورت پلیسه در می آید.

از روسری های دیگری که در سال ۲۰۲۰ بسیار رایج بود روسری های طرح شنی یا چند رنگ بود. این روسری ها به صورت افقی یا عمودی یا به صورت های مختلف البته به ترتیب تشکیل می‌شدند از رنگ های متفاوت که این قابلیت را به مشتری می دهد، چه روسری خود را با رنگ های مختلفی از مانتو و لباس ها ست کنند.

روسری های دیگری نیز در سال ۲۰۲۰ بسیار رایج شده اند، در طرح های مختلف خال دار، پلنگی،هفت رنگ با پارچه های بسیار مرغوب حریر یا حریر ساتن بازار فروش برای مصرف بانوان ایرانی که به دنبال روسری های سبک و در عین حال شیک هستند تولید می شود.

قیمت روسری شیک مجلسی زنانه

قیمت روسری شیک مجلسی زنانه قیمت روسری شیک زنانه مجلسی بستگی به عوامل زیادی،متریال مورد استفاده در روسری مانند یراق ها و لوازم تزئینی که در روسری استفاده می شود بستگی دارد.بعلاوه فروشگاهی که از آن روسری را تهیه می‌کنیم نیز بسیار مهم و با اهمیت در قیمت‌گذاری روسری است. زیرا این عامل که فروشنده اولین خریدار روسری و فروشنده آن است یا اینکه چندمین فروشنده روسری است بسیار در قیمت گذاری و همچنین به صرفه بودن آن تاثیر گذار است.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها