شال و روسری جدید مشکی که به تازگی وارد بازار شده است برای محرم تدارک دیده شده است و حال در انواع و ابعاد مختلف در روسری فروشی ها یافت می شود.

نماینده پخش شال و روسری جدید مشکی حریر

ويژگی شال و روسری مشکی مناسب محرم

ويژگی شال و روسری مشکی مناسب محرم برای انتخاب هر جنسی که با پارچه تولید می‌شود، همیشه جنس پارچه یکی از اصلی ترین معیارهای انتخاب به شمار می‌رود. شال و روسری نیز شامل این قاعده اند و البته شاید مهم ترین‌ هستند چرا که پوشش سر به تناسب فصول مختلف سال باید تغیر کند و از جنس خاص متناسب با دمای آن فصل باشد و مثلا در فصل سرد سال در سرما مقاوم باشد و در فصل گرما خنک باشد.

جنس روسری نخی جزو پارچه‌های پنبه‌ای است که نازک و سبک اند و به همین بخاطر بیشتر در فصول گرم سال(بهار و تابستان) خریداری می شوند. از دیگر ویژگی‌های روسری نخی که باعث برتری آن‌ها از روسری‌های ساتن است، سر نخوردن از روی سر است.

غالبا روسری‌های نخی در رنگ‌های جذاب و متنوعی تولید می‌شوند. این روسری‌ها در جای گره روسری به خود می پیچند و البته هوشمندانه ترین انتخاب برای ست کردن با سایر لباس‌ها شمرده می شوند.

شال و روسری پشمی، مخلوطی از ضخامت و گرما

جنس روسری پشمی همچنین مانند روسری نخی، جزو پارچه‌های پنبه‌ای محسوب می شود. البته این نوع شال و روسری تنها به درد فصول سرد سال می‌خورند زیرا که هوا در بین الیاف آن حبس می شود  و مانند عایقی در برابر سرما عمل می‌کند.

این نوع روسری زیاد چروک نمی‌شود اما اوقاتی که بخواهید آن را اتو کنید سعی کنید به شکلی غیرمستقیم آن را اتو کنید تا الیاف آن دچار مشکل نشود. برای جلوگیری از این اتفاق می توانید از یک پارچه محافظ بر روی پارچه اصلی استفاده کنید.

می شود این نوع روسری‌ها را در زمستان با لباس های گرم ست کرد.

روسری و شال حریر، مناسب برای مجالس و میهمانی‌ها

این نوع روسری نیز مانند روسری‌های نخی، سبک و نازک اند اما در مقایسه با روسری‌های نخی بیشتر سر می‌خورند و خب قاعدتا به درد استفاده روزانه نمی‌خورند و بهتر است آن‌ها را تنها در مجالس و میهمانی‌ها سر کنید.

شال و روسری ابریشم، مقاوم، گران و در عین حال شیک

پارچه‌های ابریشمی از ماندگارترین، سبکترین و لطیفترین پارچه‌هایی است که از آن برای تولید شال و روسری استفاده می شود. همچنین شال و روسری‌هایی ابریشمی، به نسبت دیگر انواع شال‌ها و روسری‌های موجود گران‌تر هستند.

این شال و روسری ها برای مجلس عالی اند و می توان آن را به خوبی با دیگر لباس های رسمیتان ست کنید.

البته از آنجا که محرم امسال در تابستان (مرداد ماه) واقع شده است به خانم ها توصیه می شود که از روسری نخی استفاده کنند.

مرکز فروش روسری جدید مجلسی

مرکز فروش روسری جدید مجلسی روسری هایی مانند روسری مشکی طلایی و روسری جدید مجلسی با جنس نخی بهترین شال و روسری هایی اند که می توان برای دوران محرم تهیه کرد زیرا که در عین جذاب بودن بسیار هم رسمی و باوقارانه اند.

4 1 رای
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها