شال و روسری نگینی به علت داشتن طرح زیبا و در عین حال ساده قابلیت پوشیدن در مراسم های مختلف را دارند. انتخاب این محصولات با پارچه های باکیفیت نقش بسزایی در میزان کارکرد و مقاومت در برابر شوینده ها دارند. با توجه به تنوع تولید انواع شال و روسری های نگینی در این مقاله به پرفروش ترین مدل ها و چگونگی خرید عمده آنها از مرکز پخش مستقیم می پردازیم.

مرکز پخش شال و روسری نگینی

مدل های جدید شال و روسری

مدل های جدید شال و روسری در فصول مختلف سال انواع شال و روسری متناسب با شرایط آب و هوایی و نوع نیاز مصرف کنندگان به بازار عرضه می شوند. در فصل تابستان پوشیدن شال های رنگی و طرح دار به مراتب طرفداران زیادی دارد. انواع شال منگوله دار با پارچه های نخی و حریر راه راه و ساده چند نمونه از پرطرفدارترین این محصولات به شمار می آیند.

اگر از طرفداران روسری هستید برای فصل گرم سال توصیه می کنیم به سراغ مدل های نخی و ابریشمی با رنگ های شاد و طرح دار بروید. چند سالی است که روسری های قوار بزرگ 140*140 سانتی متری ترند شده اند که قابلیت ست شدن با انواع استایل ها را دارند.

از دیگر مدل های جدید باید به شال های کرپ نگین دار و انواع روسری منگوله ای مثلثی شکل اشاره کنیم که رنگ و طرح آنها سلیقه ای بوده و خانم ها باید متناسب با بودجه و سلیقه خود مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنند.

برای فصول زمستان نیز انواع شال های کنفی، روسری های ضخیم پنبه ای، شال دو رو پشمی و … مناسب هستند. از رنگ های پرطرفدار برای این فصل نیز باید به مشکی، خاکستری، سبز و کرمی اشاره کنیم.

فروشنده بهترین شال و روسری نگینی

فروشنده بهترین شال و روسری نگینی شال و روسری نگینی عمدتاً محصولی مجلسی و لاکچری به شمار می آید که پوشیدن آنها برای میهمانی های دوستان، جشن تولید و دورهمی ها توصیه می شود. این نوع شال از نظر کیفیت، متراژ و قیمت تفاوت های زیادی دارند که انتخاب نمونه مناسب تحت تاثیر قیمت آنها متفاوت خواهد بود.

برای خرید روسری بندری و مدل های جدید با قواره های بلند و نگینی به صورت عمده و ارزان شناخت مراکز تولیدی و برندهای توزیع کننده در بازار راهکار مطمئن با حاشیه سود مناسب است.

برای این منظور بهره گیری از خدمات فروش آنلاین و امکان سفارش بهترین نوع شال و روسری از مراکز توزیع عمده راهکار مناسبی است. فروشنده شال و روسری این مرکز به صورت آنلاین و غیر حضوری آماده همکاری با خریداران عمده برای ثبت سفارشات مستقیم می باشد. امکان استعلام قیمت روز و ارسال سفارشات بدون نیاز به مراجعه حضوری برخی از خدمات فروش این مرکز به شمار می آیند.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها