خرید شال و روسری ریزبافت ارزان تنها بر اساس شکل ظاهری یا رنگ آن نمی توان انتخاب چندان مناسب و دقیقی باشد. فاکتورهای متعددی در زیبایی و شکیل بودن انواع روسری ها نقش دارند که جهت آشنایی بیشتر با آنها به معرفی چند مورد مهم می پردازیم. بدون شک انتخاب مرکز فروش شال و روسری ریزبافت ارزان معتبر راهکار مناسبی برای فروشندگان جهت دسترسی به بهترین تولیدات داخلی یا ارقام وارداتی خواهد بود. برای این منظور کدام شیوه خرید مناسب تر است؟

مرکز فروش شال و روسری ریزبافت ارزان

بررسی کیفیت شال و روسری ریزبافت

بررسی کیفیت شال و روسری ریزبافت بررسی انواع روسری ریزبافت از لحاظ سایز بندی و خاص بودن در چندین دسته طبقه بندی می شوند. روسری های بسیار کوچکی وجود دارند که به آن ها اسمال اسکارف گفته می شود و این روسری ها برای بستن به دور گردن برای زیبایی هر چه تمام تر مورد استفاده قرار می گیرند و برای استفاده با لباس شب در مهمانی های استفاده شده و یا برای زیبایی بیشتر کیف ها، آن ها را به بند انواع کیف ها می بندند. این روسری ها به شکل مربع های ۳۵*۳۵ سانتی متر هستند.

سایز بعدی روسری باکیفیت ، روسری های قواره بزرگ می باشد. این روسری ها بسیار بزرگ هستند و اندازه ای معادل ۱۴۰*۱۴۰ داشته و برای پوشش سر بسیار از بانوان قرار می گیرد. این روسری ها به دلیل اینکه بزرگ هستند به هر صورت و شکلی بر روی سر بسته می شوند و بسیار شیک و زیبا هستند. دسته دیگر روسری ها، اندازه ای متوسط دارند و بین روسری قواره بزرگ و کوچک قرار می گیرند و این دسته روسری بیشتر مورد پسند همگان است و به راحتی مورد استفاده قرار گرفته و در مهمانی هایی با پوشش مانتو پانچو استفاده می شود.

اولین نکته که تضمین کننده کیفیت و کارآیی روسری دخترانه یا زنانه است، جنس پارچه آن می باشد. برای خرید روسری های اسپرت، ساده و متناسب با استایل های غیر رسمی بهتر است به سراغ مدل های دوخته شده از پارچه های نخی و پنبه ای بروید. انواع روسری حریر و ابریشم مصنوعی با طرح های ساده و شیک نیز برای این منظور مناسب هستند.

نکته مهم دیگر که تضمین کننده مشخصات کیفی این محصولات هستند، نوع دوخت روسری است. به ظرافت دوخت و همچنین متناسب بودن نخ بکار رفته در دوخت با طرح و رنگ روسری در هنگام خرید دقت کنید.

از دیگر مشخصات روسری صادراتی با مدل های مجلسی، تنوع طرح و رنگ آن است. برای این منظور سعی کنید به سراغ طرح های ساده تر با رنگ هایی مانند صورتی، زرد یا خاکستری که قابلیت ست شدن با انواع استایل ها را دارند، بروید.

نکاتی برای خرید شال و روسری ریزبافت

نکاتی برای خرید شال و روسری ریزبافت خرید روسری ارزان امروزه به عنوان جزء جدایی ناپذیر از لباس زنان شیک پوش به شمار می رود و تمامی زنان در تمامی سنین این روسری ها را پسندیده و از آن استفاده می‌کنند. با این وجود در هنگام خرید این محصول بهتر است نکاتی را رعایت نموده و به مواردی دقت کنید، از جمله:

میزان لیزی: لیز نبودن روسری و سر نخوردن آن از سر برای بعضی از خانم ها بسیار مهم است، برای مثال خانمهایی که می خواهند از روسری زیر چادر استفاده کنند، به این مورد دقت ویژه می‌کنند و به همین دلیل بهتر است در هنگام خرید روسری لیز بودن آن را بررسی کنند، در حالیکه برای خانمهای دیگر این مورد مهم نیست.

رنگ روسری: یکی از نکات مهم در هنگام انتخاب روسری، رنگ روسری می باشد. اولین قدم برای شناسایی رنگ مناسب برای بوسه صورت این است که بدانید پوست صورت به دسته های سفید، گندمی و تیره طبقه بندی می شود. پوست های سفید می توانند از رنگ های جیغ استفاده کند، این در حالی است که استفاده از این رنگ ها در پوست های گندمی و یا تیره می تواند به تیره تر نشان دادن صورت آنها بینجامد و زیبایی صورت را بگیرد

شال و روسری ریزبافت چه کاربردی دارد؟

شال و روسری ریزبافت چه کاربردی دارد؟ شما هم می ترسید روسری تان نخ کش شود! آیا راه های رفع نخ کش شدن روسری را می دانید تا نگرانی تان رفع گردد! یکی از پوشش های رایج در ایران و بسیاری از کشورها روسری می باشد که بانوان انواع مختلفی از آنها همچون روسری قواره دار نخی، روسری ساتن متوسط و … را در کمد لباسشان دارند.

از آنجایی که بسیاری از بانوان با توجه به رنگ لباس و رنگ پوست خود به ست نمودن روسری می پردازند و به همین جهت تنوع بالایی از رنگ ها و طرح های روسری خواهند داشت.اما یک اتفاق ناراحت کننده که برای اکثر بانوان پیش می آید نخ کش شدن روسریشان می باشد که موجب می شود دیگر به سراغ آن روسری نروند!

بنابراین با رعایت نکات مختلفی از نخ کش شدن روسری ها تا حد زیادی می توان جلوگیری کرد که این راه ها به صورت زیر هستند: بهتر است برای بستن روسری ها از گیره های لبه صاف فلزی به جای دندانه دار استفاده کنید تا از نخ کش شدن روسری ها تا حد زیادی جلوگیری شود اما باید راحت باشد و سفت نباشد تا به جنس روسری آسیب نزند.

اگر می خواهید روسری ها را با سوزن ببندید از سوزن های مخصوص بستن روسری استفاده نماید و دارای هیچ گونه برآمدگی و زنگ زدگی نباشد تا موجب نخ کش شدن و پارگی روسری نگردد.از هیچ گونه کلیپس و گل سر برای جمع کردن موها استفاده نکنید چرا که موجب نخ کش شدن روسری ها خواهد شد بهترین راه بستن موها با کش است.

صادرات انواع شال و روسری ریزبافت ارزان

صادرات انواع شال و روسری ریزبافت ارزان خوشبختانه در کشور ما واحد های بسیار زیادی در زمینه تولید و فروش انواع روسری ارزان در حال فعالیت هستند که می ‌توانند به پاسخگوی نیاز مشتریان در حجم های مختلف بپردازند. در راستای این فعالیت امروزه صادرات روسری صادراتی به امارات در حجم های فوق العاده انجام می پذیرد و این از نظر اقتصادی برای تولید کنندگان گزینه بسیار خوب و مثبت می باشد.

فروشنده روسری ریزبافت برای در اختیار گذاشتن این محصول به تمامی متقاضیان صادراتی از ایده ها و آیتم های اینترنتی استفاده می ‌کند تا در این جهت مشتریان خود را به راحتی پیدا کند و محصول را با حجم های بیشتری به فروش برساند. فروشنده روسری دست دوز برای رفاه حال مشتریان این محصول را بیشتر به صورت عمده معرفی می کند تا تمامی بازرگان های صادراتی بتوانند از آن استفاده کرده و از قیمت های منحصر به فرد آن نهایت بهره را ببرند.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها