در حال حاضر ما با انواع متنوعی از شال و روسری مواجه هستیم که هر یک از آن ها از ویژگی های متنوعی برخوردارند، در این بین شال توپ توپی مشکی بسیار شیک بوده و مرجع فروش شال توپ توپی مشکی تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین و با کیفیت ترین آن ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد و مواردی به ارائه عمده آن ها می ‌پردازد.مرجع فروش شال توپ توپی مشکی

بهترین روش شستن شال مشکی

بهترین روش شستن شال مشکی شما در هنگام شست و شوی شال و روسری مشکلی باید به موارد بسیا زیادی توجه داشته باشید، اما قبل از آن همیشه قبل از شستشو تگ دوخته شده به روسری‌ تان را بخوانید تا از روش مناسب شستشوی شال یا روسری ‌خود اطمینان حاصل کنید. به هیچ عنوان در فرایند شستشوی شال و روسری خود از مواد شوینده‌‌ی قوی استفاده نداشته باشید.

علاوه بر این هیچ زمانی شال و روسری ‌تان را با آب داغ نشویید. شال و روسری ‌تان را همراه لباس‌ های دیگر در داخل ماشین لباسشویی فرار ندهید چرا که گره خوردن روسری به لباس ‌هاب دیگر بافت روسری را از بین خواهد برد.

برای خشک کردن شال و روسری عروسکی حتما حتما آن را در فضای آزاد قرار دهید و از خشک‌ کن لباسشویی استفاده نداشته باشید. شال و روسری ‌خوپ را با حداقل دما اتو کنید و در هنگام اتو کردن شال یا روسری، یک پارچه‌ ی سفید و تمیز روی آن بیاندازید و بعد اتو نمایید. با این کار اتو به طور مستقیم با شال یا روسری برخورد نخواهد داشت و هیچ لک و آسیبی را ایجاد نخواهد کرد.

در صورتی که لکه ‌ای بر روی شال و روسری‌ تان وجود دارد برای رفع آن می ‌توانید از جوش شیرین استفاده نمایید. بهترین روش برای شستن شال و روسری شستن آن ها با دست است. در ابتدا ظرفی را از آب پر نمایید و کمی در آن مایع شوینده یا شامپو بریزید سرکه هم جایگزین مناسبی برای شوینده‌های شیمیایی است.

روسری یا شال را توی آب و مواد شوینده بریزید و به آرامی تکان دهید. برای آبکشی روسری، ظرف را دوباره آن از آب پر کنید و شال و روسری را در تکان دهید.

برای گرفتن آب اضافی‌ شال یا روسری، هیچ وقت آن را فشرده نکنید. به جای این کار یک حوله تمیز را روی یک سطح پهن کنید و شال و روسری ‌تان روی آن بیاندازید تا خشک شود. توجه داشته باشید که شال و روسری‌تان را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.

عامل مهمی که تاثیر زیادی بر ماندگای شال و روسری دارد، حرارت آبی است که برای شستشو از آن استفاده می‌ کنید. در واقع حرارت زیاد آب عمر روسری را کوتاه خواهد کرد. به همین دلیل همیشه توصیه می ‌شود روسری و شال را با آب سرد یا ولرم بشویید.

معرفی طرح های جدید شال حریر

معرفی طرح های جدید شال حریر در حال حاضر ما با انواع متنوعی از شال حریر مواجه ایم از زیبا ترین آن ها می توانیم به شال حریری دامنی لمه دار اشاره داشته باشیم، حنس این مدل شال از حریر است و ابعاد آن به 75*200 سانتی متر می رسد، دور دوخت بوده و مناسب برای فصول گرم سال می باشد.

شال حریری دامنی طرح پرطرفدار راه راه لمه دار می باشد. این شال طرح راه راه بدلیل داشتن دستک دامنی جذابیت خاصی دارد. جنس این شال زیبا از با کیفیت ترین حریر ها می باشد که با وجود شست و شوی مناسب کم ترین آسیبی را نخواهد دید. شال حریر با دستک های دامنی بدلیل مشکی رنگ بودن، قابل استفاده برای مصارف روزانه- مهمانی ها و مجالس مخصوصا در ماه های محرم و صفر می باشد.

با وجود داشتن رنگ مشکی، قابل ست کردن با انواع رنگ ها را دارد و شما می توانید با لباس هایی از جمله رنگ سفید، مشکی، قرمز، زرد و… از آن ها بهره ببرید. برای اینکه این شال زیبا عمر طولانی تری داشته باشد و جذابیت و زیبایی خود را حفظ کند بهتر است از ماشین لباسشویی استفاده نداشته باشید و از مایع های مشکین شور استفاده کنیم.

اطلاعاتی درباره انواع شال

اطلاعاتی درباره انواع شال در حال حاضر از زیباترین انواع شال ها می توانیم به شال و روسری نخی اشاره داشته باشیم شال و روسری نخی به وجود آمده از الیافی بوده که زیر مجموعه پارچه های پنبه ای و بسیار نازک و سبک می باشد شما می توانید برای فصول گرم سال همچون در اواخر بهار و تابستان از این شال استفاده داشته باشید در حال حاضر این نمونه شال ها دارای رنگبندی های متنوعی هستند و طرح‌ هایی دلربا دارند به دلیل سبکی، هوا به راحتی از آن ها عبور خواهد کرد و اصلاً سر نمی خورد همچنین میزان چروک شدن آنها متوسط است و شما می توانید با اتوی ملایم به راحتی چروک آن ها را رفع کنید.

شال و روسری پشمی هم نمونه ای دیگر از انواع شال و روسری ها بوده که الیاف آن ها در زیر مجموعه پارچه های پنبه ای قرار گرفته اند اما نسبت به پارچه های نخی دارای ضخامت بیشتری اند و در فصول سرد سال از آنها استفاده می شود این الیاف می تواند گرما را محبوس نماید بنابراین در فصل زمستان احساس مطبوعی خواهید داشت و از شما در برابر سرما محافظت می کند.

برای ست کردن با لباس های ضخیم زمستان بسیار مناسب می باشد در صورتی که دانشجو یا کارمند هستید می توانید از شال های پشمی استفاده داشته باشید و از آنها بر روی مقنعه استفاده کنید این شال ها به ندرت چروک می شوند و بهتر است موقع اتو کردن پارچه ای را بر روی آنها قرار دهید و از قرار دادن مستقیم اتو بر روی آنها خودداری کنید.

شال و روسری حریر هم از استقبال خرید ویژه ای برخوردارند این نمونه روسری و شال ها به شدت لطیف و نازک هستند و بسیار سبک می باشند دارای طرح ها و نقش های متنوعی اند و طیف رنگی آن ها ملایم، کم رنگ تا رنگ های شاد و زنده است این شال ها تا حدی سر می خورند و در صورتی که روز پرمشغله ای دارید بهتر است استفاده از انواع شال مشکی حریر را برای روزی دیگر و استفاده در مجالس و مهمانی ها موکول کنید. مناسب برای ست کردن با لباسهای مجلسی می باشند و گزینه ای خوب برای استفاده در جشن های برپا شده در محیط های عمومی همچون کافی شاپ و …هستند.

مرکز عرضه شال توپ توپی مشکی

مرکز عرضه شال توپ توپی مشکی با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد شال ژاکارد مرکز عرضه شال توپ توپی مشکی تمام تلاش خود را انجام می ‌دهد تا با کیفیت ترین آنها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد، در واقع مرکز عرضه ای نمونه از محصولات به فروش کلی شال می پردازد که با این وجود افراد می ‌توانند در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تر و با کیفیت تری دست یابند و دست واسطه را از معامله حذف کنند‌.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها