اولین و برترین مرجع خرید انواع شال و روسری لمه در درجه اول تولید کننده ها می باشند. چرا که آنها جنس اصل را پس از تولید به خریدار می فروشند و به علت نبود واسطه شال و روسری قیمتی ارزان تر نیز دارد. بنابراین به عنوان خریدار و فروشنده یا صادر کننده روسری و شال لمه بهتر است خرید از آنها را در اولویت قرار دهید تا صاحب سود فراوانی شوید.

مرجع خرید شال و روسری لمه

رنگ چشم و انتخاب درست شال و روسری

رنگ چشم و انتخاب درست شال و روسری ست کردن لباس ها با یکدیگر و یا با رنگ پوست و چهره افراد برای همه و به ویژه بانوان اهمیت زیادی دارد تا تیپ و ظاهر افراد زیباتر به نظر آید. اگر رنگ روسری یا شال با رنگ چشم همخوانی داشته باشد جلوه زیبا و جذابی خواهد داشت و این در مورد افراد با چشم رنگی اهمیت بیشتری دارد.افرادی که چشم قهوه ای یا مشکی دارند در انتخاب رنگ شال و روسری دستشان بسیار باز بوده و گزینه های بیشتری برای انتخاب دارند و می توانند هر رنگی را انتخاب کنند البته اگر از روسری یا شالی که به رنگ مشکی یا سفید و قهوه ای نباشد استفاده کنند بهتر است و زیباتر خواهند شد.

کسانی که چشم آنها سبز یا یشمی است نیز باید از رنگ های جیق چون قرمز استفاده کنند و البته رنگ بنفش هم می تواند گزینه خوبی باشد. بانوان با رنگ چشم آبی نیز می توانند به سراغ روسری و شال های ساده با رنگ های گرمی چون نارنجی یا قرمز روند یا شال و روسری که این رنگ ها در آن بیشتر نمایان باشد.

مرکز توزیع شال و روسری لمه

مرکز توزیع شال و روسری لمه از پوشاک های مهم و ضروری در همه فصول گرم یا سرد سال برای همه بانوان انواع شال و روسری مانند شال و روسری لمه یا شال و روسری پلنگی و غیره می باشد که با جنس و قیمت های مختلف تولید می شود و در بیشتر مراکز فروش پوشاک یا فروش انواع روسری موجود است.

اولین و برترین مرکز توزیع شال و روسری لمه تولید کنندگان می باشند که جنسی مرغوب را با بهترین قیمت پخش می کنند. همچنین با خرید مستقیم از آنها به علت نبود هیچ واسطه ای قیمت خرید شال و روسری بسیار ارزان تر می شود.

برخی از سایت های معتبر اینترنتی نیز با داشتن تیم پشتیبانی متبحر به توزیع یا فروش شال و روسری لمه می پردازند و از دیگر مراکز توزیع این پوشاک به شمار می آیند. در خرید مجازی نیز دلالی وجود ندارد تا باعث افزایش قیمت ها گردد و از این جهت نرخ روسری و شال کاهش می یابد و جنسی باکیفیت به دست خریدار می رسد.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها