شال و روسری ساتن ابریشم در طرح ها و مدل های گوناگون توسط تولید کنندگان داخلی و خارجی  تولید می شود.  تولید کنندگان داخلی و کشورهای همسایه مانند ترکیه و کشورهای آسیایی ازجمله چین از عرضه کنندگان شال و روسری در بازار ایران هستند . نوع ساده و طرح دار روسری های ساتن ابریشم مشکی از جمله روسری های محبوب و مورد علاقه بانوان ایرانی است. کشور ترکیه از تولید کنندگان شال و روسری می باشد.
این کشور توانسته است با بالا بردن کیفیت پارچه و طرح های زیبا بازار فروش بزرگی را بدست آورد . به علت نوسان ارز و بالا رفتن قیمت روسری های ترک ، بانوان ایرانی ترجیح می دهند از نوع ایرانی آن استفاده نمایند. کشور چین نیز شال و روسری ساتن های تولید خود را به بازار ایران عرضه نموده است. روسری و شال تولیدی کشور چین از ضخامت پارچه کم و داشتن قواره کوچک مورد علاقه بانوان ایرانی نمی باشد. خریداران شال و روسری ترجیح می دهند این محصولات را از برندهای ایرانی که دارای کیفیت بالا و قواره بزرگ هستند خریداری نمایند. 

مرجع خرید شال و روسری ساتن ابریشم مشکی

استایل شیک با روسری ابریشم

استایل شیک با روسری ابریشم روسری ساتن مشکی جزو محبوب ترین روسری های ساتن مورد نظر بانوان ایرانی می باشد. خریداران ایرانی این نوع روسری را بیشتر در مجالس رسمی و مهمانی استفاده می کنند. دو طرح مجلسی و اسپرت روسری ساتن مشکی و همچنین شال ابریشمی مجلسی در بین بانوان میانسال و جوان بیشترین رواج را دارد . علاوه بر زیبایی طرح های روسری و شال ابریشم ،جنس و رنگ روسری یا شال است که باعث شیک شدن استایل یک بانو می شود. از مواردی که یک روسری یا شال ابریشم می بایست دارا باشد تا مورد توجه خریداران قرار گیرد می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • نرمی و لطافت پارچه
  • استفاده نکردن از ابریشم مصنوعی در تولید آن
  • نداشتن بوری رنگ
  • براق بودن
  • لیز نخوردن روسری یا شال از روی سر
  • تنوع مدل و رنگ روسری

از دیگر موارد مورد نظر بانوان ایرانی قواره روسری است . بانوان ایرانی ترجیح می دهند از قواره های بزرگ روسری ساتن استفاده کنند. پرانتخاب ترین سایز روسری مورد استفاده بانوان سایز 90-120 است . دوردست دوز بودن روسری ابریشم نیز از نقش بسزایی در شیک بودن طرح روسری دارد . 

پخش عمده شال و روسری ساتن دست دوز

پخش عمده شال و روسری ساتن دست دوز پخش عمده شال و روسری ساتن دست دوز در ایران بوسیله شرکت های تولیدی و نمایندگی های پخش صورت می پذیرد. سایت های فروشگاهی و سایت های فروش انواع البسه و روسری و شال نیز از فروشندگان در بازار ایران هستند. فرهنگ های مختلف در کشور باعث می شود شرکت های تولید کننده شال و روسری تنوع زیادی در طرح های شال و روسری اعمال نمایند. خریداران می توانند جهت خرید به شرکت های پخش و سایتهای فروشگاهی و فروشندگان البسه بانوان و گالری لباس جهت خرید انواع شال و روسری اقدام نمایند.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها