شال و روسری جدید نخی مدلی از انواع مدل های مختلف این شال هاست که با قیمت خوبی عرضه می شود. برای داشتن ابن محصول سعی کنید بهترین نخ های آن را از مراکز معتبر بخرید. مراکز خرید این گونه محصولات شیوه های مختلفی در ارائه قیمت به مشتریان خود دارند. پس سعی کنید در شرایط ویژه از آنها خرید کنید.

مراکز خرید شال و روسری جدید نخی

بهترین روش شستشو شال و روسری نخی

بهترین روش شستشو شال و روسری نخی بی توجهی به نکات شستشوی پارچه های نخی در همان بار اول ضررهای مالی را برای شما فراهم می آورد. بهترین روش شستشوی پارچه های نخی علی الخصوص شال و روسری های نخی شامل مراحلی است که تولیدکنندگان به آن توصیه اکیدا دارند.

در اولین مرحله شستشوی شال و روسری نخی، به نوع نخ آنها دقت کنید یعنی میزان ظرافت و نازکی نخ را ببینید سپس در صورت لزوم آن را با دست یا هر روشی که مناسبی که مدنظر شماست بشورید.

دومین مرحله ظرفی را پر آب کنید و کمی مایع مخصوص لباس در آب فراوان بریزید، این کار آسیب کمتری به نخ روسری شما وارد می کند. در این مرحله آرام روسری خود را بشورید و برای آبکش آماده کنید. برای حفظ کیفیت روسری ها حتما با دست بشورید.

سومین مرحله شستشو توجه به نوع تگ دوخته شده به روسری‌ تان است. حتما روش شستشو آن را بخوانید. نکاتی که به بافت پارچه روسری شما آسیب وارد می کند را مد نظر بگیرید برای مثال آب داغ و شوینده های قوی را کنار بگذارید. مخصوصا برای شال و روسری بهاره که استفاده از آب سرد تاکید زیادی شده است.

مرحله چهارم شستشو آبکشی برای از بین رفتن اثر مواد شیمیایی سبزی را دوباره داخل آب ریخته و سپس آبکشی کنید تا کاملا تمیز شود.

مرحله چهارم شستشو برای از بین رفتن شوینده ها با آب کاملا سرد روسری و شال های نخی خود را آبکشی کنید تا کاملا اثر شوینده ها از بین برود. و آن ها را روی طناب کاملا صاف پهن کنید تا چروک نشوند.

تولید عمده شال و روسری جدید نخی

تولید عمده شال و روسری جدید نخی امروزه تولید محصولات شال و روسری نخی عمده در کشور مان مخصوصا در فصل تابستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که تولید محصولات روسری نخی دارای ضوابط قانونمندی است که پوشش اسلامی را جامعه حاکم می کند.

با نگاهی اجمالی به تولید عمده این محصولات شرایطی مبنی بر کنترل کیفی، بازرسی و صدور گواهی کیفیت برای محصولات شال و روسری و تعریف استانداردها و معیارهای از مرحله تولید تا عرضه، مسئولیت دستگاه های متولی تولید را بخوبی تبیین می نماید از اهداف مهم اجرای این برنامه در کشور، هدایت داوطلبانه به سمت تولید عمده این محصولات می باشد.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها