مراکز توزیع شال لمه مشکی در تمام نقاط کشور وجود دارند و این شال های شیک و زیبا را با بهترین کیفیت و زیباترین طرح ها به فروش می رسانند. اگر شما هم این شال های لمه را می پسندید و طرفدار شال لمه هستید ما به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم که شال های لمه با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از مرکز توزیع و عرضه آن تهیه نمایید و از تخفیفات خوب این مراکز هم بهره مند گردید و سود خوبی را هم نصیب خود گردانید.

مراکز توزیع شال لمه مشکی

آشنایی با فرایند تولید شال لمه مشکی

آشنایی با فرایند تولید شال لمه مشکی شال لمه از انواع شال های زیبا و دوست داشتنی می باشد که بسیار پر مشتری می باشد. تولید این شال ها در سطح کشور انجام گرفته و در برابر با تقاضای بازار، تولید کنندگان به تولید این شال ها می پردازند. اگر دوست دارید که بدانید این نوع شال ها چگونه تولید می شوند با ما همراه باشید تا آشنایی با فرایند تولید شال لمه مشکی را بدانید.

  • برای تولید هر نوع شال چه شال نخی و چه شال لمه و … نیاز است که در ابتدا پارچه این شال ها را تهیه نمایید، در اصل مواد اصلی که در تولید شال کاربرد دارد همین پارچه شال است که بدون وجود آن نمی توان شال را تهیه و تولید نمود. پس ابتدایی ترین و مهم ترین کاری که در تولید شال باید انجام گیرد تهیه پارچه لمه می باشد.
  • در وهله بعدی باید اندازه و قواره ای که می خواهید شال مورد نظر شما داشته باشد را در نظر گرفته و با استفاده از مواد لازم این پارچه را اندازه گیری کرده و به درستی برش بزنید. برش پارچه شال باید به گونه ای باشد که طرح و مدل شال به هم نریزد.
  • حالا که برش پارچه انجام گرفته است نوبت به دوخت شال می رسد، اکنون باید چرخ خیاطی خوب و مناسبی را تهیه نموده تا بتوانید شال را بدوزید. برای دوخت شال باید مهارتی در زمینه دوخت و دوز را داشته باشید تا بتوانید یک شال زیبا و مناسب را بدوزید.
  • تولید کنندگان پس از این که کار تولید و دوخت شال لمه به پایان می رسد، شال ها را تحویل کارگرانی که به بسته بندی این محصولات مشغول می باشند می دهند و شال ها به این ترتیب در بسته های مناسبی بسته بندی می گردد و سپس راهی بازار فروش می گردد تا به دست مشتریان برسد. به این ترتیب شال های لمه زیبا در بسته بندی های مناسب به تمام نقاط کشور ارسال می گردد.

عواملی که بر کیفیت شال لمه تاثیر دارد

عواملی که بر کیفیت شال لمه تاثیر دارد بیشتر خانم ها در هنگام خرید شال و روسری به زیبایی طرح و رنگ شال دقت می کنند، ولی به کیفیت آن توجه زیادی را ندارند، در صورتی که در هنگام خرید شال و روسری باید به کیفیت بیشتر از زیبایی توجه کرد. شال های لمه در کیفیت های مختلفی تهیه می گردند که در این بخش قصد داریم عواملی که بر کیفیت شال لمه تاثیر دارد را مورد بررسی قرار دهیم.

  • یکی از عوامل تاثیر گذار در کیفیت شال لمه نوع و جنس پارچه آن می باشد، پارچه های لمه انواع مختلفی را دارند که اگر برای تولید شال از بهترین پارچه لمه استفاده شده باشد، قطعاً می توان گفت که شال لمه کیفیت خوبی را دارد. پس یک عامل مهم که می تواند کیفیت شال لمه را تحت تاثیر قرار دهد نوع پارچه به کار رفته در آن می باشد.
  • عامل تاثیر گذار بعدی نوع دوخت شال می باشد، اگر شال لمه توسط افراد ماهری دوخته شود یقیناً شالی بسیار با کیفیت و مناسب به دست خواهد آمد، ولی اگر دوزنده شال مهارت خاصی را در این زمینه نداشته باشد شال کیفیت آن چنانی را نخواهد داشت و ممکن است دوخت های شال به زودی باز شود و از بین برود.

بررسی قابلیت چاپ بر روی شال لمه

بررسی قابلیت چاپ بر روی شال لمه این روزها شال های زیادی را می بینیم که بر روی آن ها چاپ های زیبایی صورت گرفته است، این چاپ ها می تواند به صورت حروف و یا کلمات و یا طرح های گل و … باشد که به شال و روسری جلوه و زیبایی خاصی را هم می بخشد. بر روی شال های لمه هم این چاپ ها انجام می گیرد و در این اواخر شاهد این هستیم که شال های لمه با چاپ های متنوعی راهی بازار می گردند. تولید کنندگان پس از بررسی قابلیت چاپ بر روی شال لمه چاپ های زیبایی را بر روی شال ها انجام می دهند.

افرادی که در زمینه چاپ بر روی انواع لباس و شال و روسری کار می کنند سرعت عمل بالایی را داشته و چاپ های گوناگونی را بر روی این محصولات انجام می دهند، در ابتدا ممکن است که به نظر برسد شال های لمه نمی توانند چاپ خوبی را داشته باشند در صورتی که این پارچه ها با دستگاه های مناسب، قابلیت چاپ بالایی را دارند. شال مشکی درجه یک لمه را می توانید در بازار مشاهده کنید که چه نوع چاپ هایی بر روی آن ها انجام گرفته و به زیبایی شال هم کمک شده است.

صادر کننده شال لمه مشکی

صادر کننده شال لمه مشکی صادر کننده شال لمه مشکی سعی می کند بهترین و با کیفیت ترین نوع این شال ها را برای دیگر کشورها صادر نماید، زیرا که هر چه قدر که مشتریان خارجی از شال های لمه رضایت کافی را داشته باشند، سفارشات خود را افزایش می دهند و به این ترتیب ایران می تواند با صادرات شال به اقتصاد کشور کمک کند. قیمت شال لمه صادراتی بسیار ارزان و مناسب می باشد ولی همین قیمت کم توانسته است به دولت و ملت کشور ما کمک خوبی را بکند. هدف از صادرات شال لمه هم کمک به اقتصاد کشور است که صادر کنندگان در این زمینه بسیار موفق بوده اند.

فروشنده شال لمه انواع این شال ها را به صورت عمده ای و مستقیم از مراکز تولید خریداری کرده و با خرید عمده ای سود بسیار زیادی را نصیب خود می گرداند. در خرید مستقیم و بی واسطه شال چون دست واسطه گران در میان نیست در نتیجه محصول با قیمتی بسیار ارزان به دست مشتری می رسد، در صورتی که اگر دست واسطه گران و سودجویان در معاملات در میان باشد، قطعاً شال های لمه با قیمت گزافی به دست مردم خواهد رسید. به همین دلیل است که مردم خرید بی واسطه را ترجیح داده و این روش را می پسندند.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها