قیمت فروش شال و روسری ترک کرپ نخ به دلیل وارد نمودن مستقیم این محصول از تولید کننده مناسب تر از یکی از فروشگاه های عرضه شال و روسری می باشند. این فروشگاه دارای انواع شال و روسری با طرح‌های گوناگون می باشد که هر فرد با هر سلیقه‌ای می‌تواند محصول مورد نظر خود را در این فروشگاه پیدا نماید.

قیمت فروش شال و روسری کرپ نخ ترک

بهترین روسری با حاشیه پلیسه

بهترین روسری با حاشیه پلیسه بهترین روسری و شال پلیسه ترک از پارچه های از جنس های لطیفی همانند کرپ نخ تولید شده‌اند. این پارچه ها ماندگاری بالایی دارند و همچنین بر روی سر چسبیده و سر نمی خورند. شال های پلیسه می‌تواند به شما استایل خاص و منحصر به فردی بدهد و شما می توانید آنها را به راحتی با انواع مدل های مانتو نیز ست نمایید.

همچنین باید عنوان گردد که این روسری ها دارای طیف رنگی گسترده و مدل های مختلفی هستند که برای تمامی افراد با سنین مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. جنس این پارچه ها نیز به دلیل کیفیت بالا خیلی دیر خراب شده و پرز می دهد. امروزه کارگاه های بسیاری به تولید شال و روسری در کشور مشغول می باشند که با استفاده از پارچه هایی با کیفیت های بالا این محصولات را تولید می نمایند. به جرأت می‌توان گفت که این اجناس که در کشور ما تولید می گردد با نمونه‌های خارجی آن برابری می‌کند.

قیمت مدل های ایرانی شال و روسری در بازار بسیار مناسب تر از جنس های ترک می باشد و قدرت خرید بیش تر مردم برای خریدن جنس های ایرانی بالاتر است، به این دلیل که اجناس ترک گران تر هستند. روسری کرپ نخ جز پرفروش ترین نوع این محصولات هستند که بیشتر خانم ها برای اینکه این روسری ها در اندازه های گوناگون موجود می باشند و همچنین رنگ بندی گسترده‌ای دارند آنها را انتخاب می نمایند.

پرفروش ترین شال و روسری ترک

پرفروش ترین شال و روسری ترک پرفروش ترین شال و روسری ترک توسط این نمایندگی محصولاتی هستند که از جنس کرپ نخ می باشند. این نمایندگی با دارا بودن طرح های بسیار زیبا از شال و روسری های ترک و ایرانی موجب شده که خانم های بسیاری که قصد خرید این اجناس را دارند به این مرکز مراجعه نمایند. همچنین قیمت مناسب و کیفیت بالای اجناس این مرکز موجب فروش چندین برابری این محصولات گردیده است.

اکثر مدل های شال و روسری که در این نمایندگی موجود می باشند به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدکنندگان خریداری شده اند و با درصد سود اندکی توسط فروشندگان به فروش می‌رسند. قیمت خرید عمده شال و روسری از این نمایندگی بسیار به صرفه تر از خرید جزئی آن می باشد.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها