قیمت شال و روسری پلیسه در ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل اثر گذار، جنس پارچه و طرح پیاده شده بر روی شال می باشد. برای مثال شال و روسری هایی که از پارچه های باکیفیت تر و محکم تری تولید شده اند، نسبت به شال هایی که جنس ضعیف تری دارند، گران قیمت تر می باشند‌. مشتریان می توانند برای اطلاع از قیمت و مدل های شال و روسری، از طریق این سایت اقدام کنند و محصول مورد نظر خود را پس از انتخاب، تهیه نمایند.

قیمت فروش شال و روسری پلیسه

مراحل تولید شال و روسری پلیسه

مراحل تولید شال و روسری پلیسه ایران یکی از بزرگترین تولید کننده های شال و روسری پلیسه می باشد. این محصول توسط شرکت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. تولید شال و روسری مرغوب مراحل خاصی دارد که در ادامه به توضیح این مراحل می پردازیم.

  • ابتدایی ترین مرحله تولید شال و روسری، انتخاب و طراحی پارچه است. در این مرحله تولیدکنندگان پارچه های مورد نظر خود را انتخاب می کنند. جنس این پارچه ها می تواند نخی، ابریشمی، حریر، پنبه ای، پشمی و … باشد.
  • دومین مرحله تولید شال، طراحی پارچه است. برای مثال پارچه های پلیسه نیاز به طراحی خاصی دارند و باید قبل از دوخت به حالت پلیسه در بیایند.
  • سومین مرحله برش شال است. امروزه شال و روسری ها در ابعاد مختلفی تولید و به بازار ارائه می شوند. شال های دو متری، روسری های قواره بزرگ باید در ابعاد بزرگتری برش داده شوند.
  • در آخرین مرحله دوخت شال و روسری انجام می شود. در برخی از موارد شال ها با کمک نیروی انسانی و توسط دست دور دوزی می شوند. نوع دیگر شال ها توسط دستگاه دور دوزی شده و نسبت به نوع دست دوز قیمت ارزان تری دارند.

بازار فروش شال و روسری پلیسه

بازار فروش شال و روسری پلیسه بازار فروش شال و روسری پلیسه در ایران بسیار فعال می باشد. این محصول در بازار به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد. فروش عمده و کلی باعث شده است تا مردم بتوانند در یک مرتبه خرید، تعداد بیشتری شال تهیه نمایند. هم چنین با صرف هزینه کمتر صاحب محصول باکیفیت و مرغوب شوند.

در این بازار انواع مدل ها و طرح های مختلف شال و روسری به فروش می رسد. تنوع مدل باعث شده است تا سلیقه همه افراد مختلف پوشش داده شود و همه ی خانم ها با هر رده سنی و هر نوع سلیقه شخصی بتوانند از این محصولات بهره مند شوند.

در برخی موارد در بازار فروش تولیدکنندگان مستقیما با مصرف کنندگان در ارتباط می باشند‌. در این روش سود کمتری به کالا تعلق می گیرد و قیمت نهایی آن به صرفه تر می گردد.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها