امروزه، شال و روسری چاپی، از محبوبیت ویژه ای بین بانوان برخوردار است. این مدل از شال و روسری، در طرح ها و رنگ بندی های متنوعی تولید و در بازار عرضه می گردد، که رونق و فروش زیادی را به خود اختصاص داده است. قیمت شال و روسری عمده کرج، بر اساس کیفیت و طرح های متنوع، متفاوت است. قیمت این محصولات به صورت عمده، بسیار مناسب بوده و بسیار مقرون به صرفه است. 

قیمت عمده شال و روسری چاپی در کرج

مدل های جدید بستن روسری ساتن

مدل های جدید بستن روسری ساتن استفاده از روسری های ساتن، ظاهری شیک و زیبا به بانوان می بخشد. از آنجایی، که پارچه ساتن ماهیتی نرم دارد و سر می خورد، برای بانوان مشکلاتی را به وجود می آورد. از روسری ساتن، بیشتر در مناسبت ها و مراسم ها استفاده می شود و طرفداران زیادی را در بین خانم ها دارد. یکی از روش های بستن روسری ساتن، این است، که روسری را بر روی سر قرار داده و یک طرف آن را گرفته و به سمت دیگر برده و با استفاده از سنجاق، بسته و محکم کنید. طرف دیگر روسری را به پشت سر برده و روی شانه هایتان رها کنید. استفاده از هدبند در زیر روسری الزامی است. 

مدل دیگر بستن روسری ساتن، این گونه است که بعد از انداختن بر روی سر، آن را با گیره ببندید. سپس، یک طرف روسری را گرفته و دور سرتان بپیچانید. گوشه دیگر را به طرف مقابل برده و با استفاده از سنجاق یا گیره محکم کنید. بنابراین در همان حالت، آن را رها کنید. مدل دیگر که به روش کلاسیک نیز معروف است، آن را روی سر انداخته و با استفاده از گیره، از وسط زیر گلو آن را ببندید. بعد، یک طرف روسری را به سمت مقابل برده و آن را با سنجاق ثابت کنید، تا لیز نخورد. 

روسری چاپی نخی، با استفاده از نخ اعلا تولید شده است و در حاشیه آن، معمولا از طرح های سنتی استفاده شده است و بسیار پرفروش است. شال سفید مشکی، یک ترکیب کلاسیک است و بسیار زیبا و چشم نواز است و همیشه به روز است. به همین دلیل، در حال حاضر، اغلب شال های مشکی با استفاده از طرح های سفید منقش شده اند، که بسیار زیبا و مجلسی است. 

فروش عمده شال و روسری مشکی کرج

فروش عمده شال و روسری مشکی کرج فروش عمده شال و روسری مشکی کرج، با توجه به نوع بافت و نقش و نگار های متنوع، از قیمت های متنوعی بهره می برد. خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه، دارای مزایای زیادی است. یکی از این مزیت ها این است، که قیمت نهایی بسیار مناسب تمام شده و بسیار مقرون بصرفه تر است. 

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها