شال و روسری قواره بزرگ، نمونه ای از انواع متنوع سرپوش هاست که در رنگ و طرح های متنوع تولید شده است.

روسری های ابریشمی با توجه به نوع آن تنها به فصل خاصی محدود نمی شوند و می توان در فصول مختلف سال از آن ها استفاده کرد.

قیمت شال و روسری های قواره بزرگ ابریشمی، با توجه به نوع نخ ابریشمی و لطافت آن، دست دوز بودن کناره ها و مارک روسری متفاوت است. 

قیمت شال و روسری قواره بزرگ ابریشم

رنگبندی شاد شال بهاره نخی

رنگبندی شاد شال بهاره نخی شال ها نیز مانند روسری ها با توجه به نخ اولیه، متفاوت هستند شال های نخی، حریر، ابریشمی و … 

شال در مقایسه با روسری، اسپرت تر و دخترانه تر است. معمولا بانوان برای پوشش اسپرت و ساده خود از شال استفاده می کنند. تنوع در شال ها هم آن قدر زیاد است که به راحتی می توان مدل و طرح مورد نظر خود را پیدا کرد. 

معمولا شال در برابر روسری، از قیمت پایین تری برخوردار است و همین عامل نیز سبب می شود تا بسیاری افراد به خرید شال تمایل بیشتری داشته باشند. 

شال های نخی برای تمام فصل ها مناسب هستند. شما می توانید از نمونه های ساده و مدل دار آن که که در رنگ و طرح های زیبا و شاد طراحی شده اند، استفاده کنید. شال به راحتی با انواع مانتو، کیف و کفش قابل ست کردن است. 

شال حریر بهاره هم با توجه به نوع نخ و مدل آن که بسیار ظریف و لطیف است، برای روز های بهاری بسیار مناسب است. پارچه حریر بسیار خنک است، پرز نمی شود و برای روز های گرم نیز گزینه خوبی است. 

شال و روسری از مهم ترین پوشش های بانوان است؛ به طوری که اکثر خانم ها علاقه زیادی به خرید انواع شال و روسری دارند. نکته مهم، نحوه نگهداری از این سرپوش هاست. همواره به خاطر داشته باشید که برای شستشوی آن ها از  ماشین لباسشویی استفاده نکنید. شال و روسری را با دست و آب ولرم بشویید. شال های نخی پس از شستشو با آب گرم، قابلیت پرز شدن دارند. 

روسری های ابریشمی معمولا چروک نمی شوند؛  برای اتو کشیدن شال و روسری های چروک شده، فارغ از جنس آن ها، همواره از اتوی گرم استفاده کنید. اتوی داغ و حرارت بالا، به بافت آن ها آسیب زده و باعث سوختگی تار و پود آن می شود. اتوی داغ همچنین باعث جمع شدن شال و روسری می شود. 

خرید شال و روسری بزرگ قواره دار

خرید شال و روسری بزرگ قواره دار روسری نخی قواره دار، در سایز های مختلفی تولید شده است. سایز ۱۴۰*۱۴۰ و ۱۲۰*۱۲۰ از نمونه های رایج روسری های قواره دار هستند. قواره های بزرگ این امکان را به بانوان می دهد تا روسری و شال خود را به صورت مدل دار گره بزنند و با این کار از مدل های گره ساده شال و روسری، فاصله بگیرند. مدل بستن روسری و سال و مدل گره زدن آن تاثیر زیادی در ظاهر فرد دارد.

فروشگاه های بزرگ روسری و شال بهترین مکان برای تماشا، مقایسه و خرید آن هاست. البته در فضای مجازی نیز می توانید مدل های جدید این پوشش ها را ببینید و پس از مقایسه آن ها و مشاهده نظرات کاربران، اقدام به خرید کنید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها