شال و روسری از جمله لباس های سنتی ایرانیان است که از دیر باز مورد توجه خانم ها بوده است. و در بازار انواع جنس ها و طرح و نقش های مختلف آن عرضه می شود. لذا بسته به رنگ طرح و جنس پارچه این روسری ها کاربردهای فراوانی دارند. قیمت شال و روسری در بازار بسته به جنس پارچه٬ کیفیت٬ مارک آنها قیمت های مختلف و متغیری نیز دارند. و وجود واسطه در عرضه ی آنها تا رسیدن بدست مشتریان بر قیمت آن تاثیر گذار می باشد.

قیمت شال و روسری / فروشنده انواع آن در مدل های متنوع

فروشنده مستقیم شال و روسری های طرح جدید

فروشنده مستقیم شال و روسری های طرح جدیدفروشنده مستقیم شال و روسری های طرح جدید  همچون شال و روسری درگهان توسط فروشگاه هایی عرضه می شود که مستقیم و بدون واسطه آن را از تولید کننده تهیه و عرضه می کنند. فروش شال و روسری جدید در مزون ها و گالری های بزرگ روسری با قیمت مناسب و مستقیم عرضه می شوند.

شال و روسری ها در هر فصل مختلف جنس های متفاوت و جدیدی وارد بازار می شود. مثلا در تابستان جنس نخی بزرگ با نقش و نگار شیک و در زمستان پارچه کلفت و بلند با طرح های بروز و زیبا به فروش می رسد.

خرید عمده شال و روسری مارک دار

خرید عمده شال و روسری مارک دارخرید عمده شال و روسری مارک دار نظیر شال آبی از تولید کننده تهیه می شود که بیشتر خرده فروشان این محصول را عمده از تولید کننده خریداری و خرده عرضه می کنند. و شرکت های پخش بدون واسطه با قیمت های مناسب عرضه می شود.

مانند شال و روسری خارجی و شال و روسری ایتالیایی و ترک که مستقیم توسط شرکت های تجاری عمده وارد کشور شده و عرضه می شوند. برای خرید انواع شال و روسری نیز می توان به صورت اینترنتی نیز خرید نمود.

بازار فروش شال و روسری با قیمت مناسب

بازار فروش شال و روسری با قیمت مناسببازار فروش شال و روسری با قیمت مناسب در فروشگاه ها در انواع مختلف عرضه می شوند. و شال و روسری ارزان در بسیاری از حراجی ها در شهرها به فروش می رسد. و دلیل ارزان بودن این روسری ها تک مدل بودن و بدون واسطه بودن آنها می باشد.

می بینیم در بازار در ایام عید و روز مادر انواع شال و روسری در فروشگاه ها به حراج گذاشته می شود. و آخر فصول نیز هستند فروشگاههایی که جنس همان فصل را به حراج گذاشته و ارزان عرضه می کنند.

در بازار شال و روسری می توان از انواع مختلف شال و روسری را متناسب با اقتصاد خانواده انتخاب و خرید نمود و نوعی زیبا و شیک و ارزان خرید.

شرکت پخش شال و روسری های ساده بلند

شرکت پخش شال و روسری های ساده بلندشرکت پخش شال و روسری های ساده بلند در سراسر استان ها هستند که انواع رنگ ها را عمده از تولید کننده خریداری نموده و عمده به خرده فروشان عرضه می کنند که بیشتر روسری های خارجی را وارد و پخش می کنند.

این شرکت ها شال و روسری ایرانی را نیز عمده از تولید کننده خریداری نموده و توزیع می کنند. مثلا شال و روسری یزد که از نوع سنتی است و به نوعی سوغات این شهر محسوب می شود. از طریق این شرکت ها در سراسر کشور عرضه می شود.

 

بورس ویژه زیبا ترین مدل های شال و روسری

بورس ویژه زیبا ترین مدل های شال و روسریبورس ویژه زیباترین مدل های شال و روسری در بیشتر استان ها و شهر ها وجود دارند که انواع شال و روسری را به نمایش و در معرض دید خریداران گذاشته اند. و انواع مدل ها و برندها و جنس ها را عرضه می کنند. مانند؛

  • مدل های سنتی که با بته جقه و گل طراحی شده است و مخصوص خانم های مسن می باشد.
  • مدل های مدرن که شامل طرح و نقاشی و کوبیسم٬ چهار خانه٬ زنجیره ای و کمربندی است.
  • مدل تک رنگ که بیشتر از جنس نخی هستند.

جنس روسری و شال نیز؛

  • نخی بیشتر مخصوص فصول گرم هستند.
  • پشمی مخصوص فصول زمستان است.
  • حریر مخصوص مجالس و میهمانی است.
  • ساتن همه کاربردی دارد.
  • ابریشم از گرانترین روسری است. مانند روسری توییل و کجرا دست دوز ترک با قواره بزرگ که بیشتر ابریشم هستند.
0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها