قیمت شال مجلسی لمه، بر اساس کیفیت این محصول محاسبه می شود، البته هزینه های تولید و هم چنین نوع مواد اولیه به کار رفته در پارچه آن، از عوامل تعیین کننده دیگر محسوب می شود. قیمت این محصول از طریق نمایندگی های پخش و فروش این پوشاک، قابل استعلام می باشد؛ این مراکز در اقصی نقاط ایران، نمایندگی دارند،که این موضوع، موجب دسترسی سریع و راحت همه خریداران می شود.

قیمت شال مجلسی لمه

شست و شوی صحیح شال مجلسی

شست و شوی صحیح شال مجلسی قبل از شست و شوی روسری، در ابتدا باید به اتیکتی که به روسری یا شال متصل است، دقت کنید، زیرا توجه به نکات ذکر شده در اتیکت، کمک شایانی به افزایش طول عمر و حفظ کیفیت این محصول می کند، بهتر است هنگام شست و شو، از شوینده های بسیار قلیایی و قوی برای شستن آن استفاده نکنیم.

توصیه می شود، از انداختن شال مجلسی، در ماشین لباسشویی خودداری کنید، اما در صورت استفاده از ماشین برای شست و شوی شال، آن را همراه لباس های دیگر نشویید، همچنین به هیچ وجه از خشک کن استفاده نکنید، با این وجود اگر باز هم مجبور بودید و عجله داشتید، می توانید برای زود تر خشک شدن شال، از دور کند خشک کن استفاده کنید. با این حال، بهترین روش خشک کردن، قرار دادن شال در فضای آزاد است. پس از شست و شو، برای اتو کردن این نوع پوشاک، باید از دمای بسیار پایینی استفاده شود و برای انجام این کار، روی شال پارچه سفید تمیزی قرار داده و از روی آن، شال را اتو کنید تا به بافت پارچه، آسیبی نرسد و رنگ آن بور نشود. اگر درصد پلاستیک به کار رفته در تار و پود شال، زیاد باشد دمای مستقیم اتو، موجب از بین رفتن و خراب شدن شال می شود، بنابراین باید به این موضوع نیز، توجه ویژه ای داشت.

برای از بین بردن لکه و کثیفی از روی شال، می توان از جوش شیرین استفاده کرد، ولی استفاده از دست، جهت شست و شو، گزینه مناسب تری برای حفظ کیفیت آن می باشد، برای انجام این کار با دست، می بایست ظرفی را پر از آب و شامپو یا هر ماده شوینده دیگری کرده (البته از سرکه نیز، می توان به جای شوینده های شیمیایی استفاده کرد) سپس شال را در محلول تهیه شده، قرار داده و به آرامی در بین انگشتان حرکت دهید. به هیچ وجه نباید، برای گرفتن آب اضافی، آن را محکم فشار دهید، سپس برای خشک نمودن شال، آن را زیر نور خورشید قرار دهید، زیرا این امر، سبب حفظ کیفیت و جلوگیری از تغییر رنگ شال می شود.

در شست وشوی شال، حرارت آب بر افزایش ماندگاری و کیفیت این پوشاک، تاثیر مستقیمی دارد و دمای بالا، ممکن است، عمر روسری را کاهش می دهد؛ ترجیحا همیشه شال های خود را با دمای متعادل و یا سرد شسته بشویید.

به طور خلاصه در شست و شوی شال،باید به بر چسب دوخته شده به انتها آن توجه کرد، تا از جنس، میزان نخ و پلاستیک به کار رفته در بافت شال، میزان حرارت لازم برای اتو کشی و نیز حرارت آب برای شست و شو، مطلع شویم تا این عمل را، به صورت اصولی انجام دهیم.

طرح های مختلف شال مجلسی

طرح های مختلف شال مجلسی شال قواره بزرگ و شال حریر کرپ ساده، از انواع شال های مجلسی به شمار می آیند، که با طرح های مختلفی، به بازار عرضه می شوند، متنوع بودن این محصولات، مهم ترین نکته در خرید شال، به شمار می آید و هر فردی می تواند، متناسب با سلیقه خود، طرح و مدل دلخواه را، انتخاب کند؛ از جمله طرح های متداول این پوشاک جانبی، انواع سنتی آن می باشند. طرح بوته جقه این محصول، از جمله شال های مورد علاقه خانوم های مسن می باشد، که گزینه بسیار مناسبی، برای هدیه دادن به این بانوان هستند؛ شال هایی با طراحی های مدرن که شامل نقاشی با رنگ روغن، طراحی کوبیسم، چهار خانه و زنجیری تولید و عرضع می گردند، در بین دختران جوان، بسیار محبوب بوده و از آن ها برای زیبا تر کردن استایل خود استفاده می کنند؛ نوع دیگر شال ها، که شال های تک رنگ هستند و بیشتر جنسی نخی دارند، از مناسب ترین گزینه ها، برای استفاده در فصل تابستان می باشند. به دلیل این که این شال ها، به راحتی از روی سر، سُر نمی خورد و می توان با استفاده از آن ها، از حجاب مناسبی برخوردار بود، به بانوان محجبه پیشنهاد می شوند؛ در مقابل آن، شال های حریر و ابریشم بیشتر حالت مجلسی دارند، ای نوع شال ها نازک بوده و بسیار سُر می باشند و نمی توانند حجاب کاملی را ایجاد کنند.

شال ساتن نیز، از دیگر شال های مجلسی می باشد، که یک طرف آن براق بوده و طرف دیگر، مات است؛ استفاده این شال نیز، به بانوان محجبه پیشنهاد می شود.

نکات کلیدی انتخاب درست شال

نکات کلیدی انتخاب درست شال در زمان خرید هر محصول می بایست، به نکاتی توجه نمود، تا در نتیجه، کالای با کیفیتی تهیه کنید، در وهله اول، باید به عرف جامعه و مُد توجه کرده و در عین حال با در نظر گرفتن سلیقه شخصی، محصول مورد نظر را تهیه کنید؛ در صورتی که شال را، به عنوان هدیه، برای شخصی خریداری می کنید، باید سلیقه او را نیز در نظر بگیرید؛ هم چنین، جنس، رنگ مناسب، اندازه و قواره شال، سالم بودن و نداشتن زدگی، توجه به کیفیت و نوع متریال به کار رفته برای تولید این پوشاک و بسته بندی کالا از دیگر نکات قابل توجه در زمان خرید است، که باید آن ها را در نظر گرفت.

هنگام تهیه شال، باید رنگ ها و طرح هایی خریداری شوند که، با سایر لباس ها هم خوانی لازم را دشته باشند و بتوان آن ها را، با اکثر لباس ها ست کرد؛ این محصولات می بایست، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در عین حال، قیمت مناسبی داشته باشند، تا همگی بتوانند آن ها را، به راحتی تهیه کنند.

مرکز پخش شال مجلسی لمه

مرکز پخش شال مجلسی لمه مراکز پخش شال مشکی مجلسی و شال حریر مشکی، کارگاه ها و کارخانه های تولیدی این پوشاک می باشند، که پس از تولید و شناسایی بازار مصرف، اقدام به پخش و فروش عمده و گسترده آن ها می کنند، وب سایت ها و هم چنین فروشگاه های آنلاین زیادی، در این زمینه فعالیت می کنند، که شما می توانید به صورت غیر حضوری، با مراجعه به سایت ها و صفحات اینستاگرامی این فروشندگان، با انتخاب، ثبت محصول و آدرس مورد نظر، اقدام به خرید این پوشاک جانبی کرده و آن را درب منزل، تحویل بگیرید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها