شال و روسری منگوله دار یکی از نواحی شال و روسری موجود در بازار است که همانطور که از نامش پیداست دارای منگوله هایی است و در اکثر موارد زنان و دختران جوان انواع مختلف این محصول را می‌پسندند و مورد استفاده قرار می‌دهند. قیمت خرید شال و روسری منگوله دار در بازار به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از مهم‌ترین عوامل را می‌توان عرض و طول محصول دانست که باعث می شود محصول مورد نظر به مواد اولیه بیشتری نیاز داشته باشد و قیمت محصول بالاتر برود.

قیمت خرید شال و روسری منگوله دار

شال و روسری مناسب استایل مجلسی

شال و روسری مناسب استایل مجلسی امروزه انواع مختلفی از شال و روسری در بازار موجود هستند که برخی از آنها برای استفاده‌های روزمره مناسب‌ترند اما برخی دیگر برای استفاده در مجالس و مهمانی ها به عنوان بهترین گزینه ها به شمار می روند و می توانند با کیفیت بسیار بالا باعث زیباتر نشان داده شدن لباس‌مجلسی شما شوند به صورت کلی اگر بخواهیم به شال و روسری مناسب استایل مجلسی بپردازیم می توان به دو مورد زیر اشاره کرد:

  • شال و روسری لمه: شاید تا به حال انواع متفاوتی از شال و روسری لمه را در بازار مشاهده کرده باشید که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و دارای حالت درخشان و براق هستند و زیبایی چشمگیری دارند. شال و روسری لمه به دلیل دارا بودن حالت شفاف و درخشان در اکثر موارد می تواند برای تمامی لباس ها با رنگ های مختلف مورد استفاده قرار گیرد و به عنوان یکی از گزینه های مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها به شمار می رود.
  • شال و روسری ابریشمی: ابریشم به عنوان یکی از الیاف طبیعی دارای زیبایی چشمگیری است و روسری و شال های تولید شده از آن با کیفیت بسیار بالایی در بازار موجود هستند و برای استفاده در مجالس و مهمانی ها به عنوان یکی از گزینه های مناسب به شمار می روند. اکثر موارد روسری ابریشمی در رنگ سفید برای مجالس استفاده می شود اما می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ های متفاوت آن را انتخاب نموده و خریداری کنید.

فروشندگان شال و روسری منگوله دار

فروشندگان شال و روسری منگوله دار امروزه فروشندگان شال و روسری منگوله دار علاوه بر فروش انواع مختلف این محصولات در داخل ایران به صادرات شال و روسری نیز اشتغال دارند و محصولات را در اختیار کشورهای مسلمان قرار می دهند که یکی از راه‌های ارزآوری مناسب برای کشور ایران می باشد و باعث می شود محصول مورد نظر با کیفیت بالا در سایر کشورها مورد استفاده قرار گیرد.

صادرکنندگان روسری شال سیموند که یکی از بهترین برندهای شال می‌باشد را اختیار مصرف کنندگان خارجی قرار می دهند و کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله مهم‌ترین خریداران این محصول می باشند.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها