مرکز فروش مستقیم شال و روسری فانتزی حریر کرپ، به شکل عمده، در مجموعه های معتبر الکترونیکی، محصولات خود را به نحو احسن و در بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت عرضه می نماید. بطوریکه، بدون واسطه، زمینه کاهش چشمگیر نرخها فراهم می آید. لذا مطلوبترین محصولات در حجم دلخواه و تخفیفات ویژه و بدون هزینه مازاد در کوتاه مدت با تضمین کیفیت و قیمت نهایی، مختص مصرف کننده عزیز می گردد.

فروش ویژه شال و روسری فانتزی حریر کرپ

نحوه شستشوی شال و روسری فانتزی

نحوه شستشوی شال و روسری فانتزی همانطور که مستحضرید، تمام البسه در شستشو روش خاص خود را دارد که به طور اصولی باید تمام نکات آن را رعایت نماییم. مثلاً در شستن انواع شال و روسری، همچون فانتزی، لازم است که برای ماندگاری بیشتر با طرز شستشو آن آشنا شویم. حال برخی از نکات مهم بدین قرار است:

  1. آنرا با آب سرد شسته و در صورت عدم دسترسی به آب سرد، با آب ولرم شستشو دهیم.
  2. نباید با شوینده های قوی تمییز شوند.
  3. نباید آنرا همراه با لباسهای دیگر در ماشین لباسشویی انداخت؛ چون ممکن است که در لابلای البسه، آسیب ببیند.
  4. بهترین روش شستشو آن، این است که با دست انجام گردد. بطوریگه قبل از شستشو، می بایست در تشتی پر از آب و مواد شوینده برای مدتی کوتاه تثبیت گردد و با تکان دادن آن، رفع آلودگی گردد و جهت آبکشی نیز با عوض کردن آب ظرف، مجدد آنرا تکان دهیم.
  5. جهت خشک نمودن، نمی بایست در معرض مستقیم آفتاب بوده؛ چون اشعه های مضر خورشید، به بافت و رنگ آن آسیب جدی و غیر قابل جبران می زند
  6. با کمترین درجه اتو گردد. ضمن اینکه قبل از اتوکشیدن، می بایست بر روی البسه، پارچه سفید و تمییز بکشیم تا از احتمال لک برداری و سوختن آن پیشگیری بعمل آید.

سفارش کلی شال و روسری فانتزی دخترانه

سفارش کلی شال و روسری فانتزی دخترانه با توجه به سلیقه های مختلف، تولید شال و روسری های جدید، در ابعاد و رنگ ها و طرح های متنوع با برند و کیفیت عالی می باشد. حال اگر در پی خرید مستقیم بوده؛ می توانید به شکل آنلاین حراجی‌های بزرگ شال و روسری فانتزی دخترانه شیک و مجلسی را در تولیدی های بزرگ سرج نمایید.

ضمن اینکه در لابلای این محصولات روسری های قواره بزرگ نخی نیز در طرحها و رنگهای زیبا مشاهده می گردد. قیمت آن، بر اساس جنس و کیفیت و تنوع مدل و نوع برند و نحوه تولید و توزیع و غیره محاسبه می گردد.

اما اگر در پی جنس مرغوب و باکیفیت بوده و در صدد هستید، آنرا با قیمت مناسب خریداری نمائید؛ می توانید سری به مجموعه های معتبر مربوطه بزنید؛ تا با کنار زدن واسطه ها، از قیمتهای باورنکردنی، لذت ببرید. ضمن اینکه با سفارش کلی شال و روسری، مشمول مزایا و تخفیفات شگرف می گردید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها