یکی از ملزومات پوشاک بانوان شال می باشد، شال نخی بهاره در زمره پرطرفدارترین انواع این محصول به شمار می رود، طرح های جذاب و رنگ های زیبا از ویژگی های برجسته قشنگ ترین شال نخی محسوب می شود.

مرکز فروش ویژه شال نخی بهاره، بهترین و ارزان ترین اقسام این محصول را به صورت عمده و مستقیم به خریداران ارائه می کند، نحوه استعلام قیمت و خرید از این مرکز به شکل غیر حضوری و اینترنتی می باشد.

فروش ویژه شال نخی بهاره

جنس پارچه شال و روسری مناسب فصل

جنس پارچه شال و روسری مناسب فصل شال و روسری از جمله پرفروش ترین پوشاک در سطح کشور است، مدل، طرح و جنس شال و روسری بسیار متنوع بوده و برای هر فصل متفاوت است، در این مقاله جنس پارچه مناسب شال و روسری را برای هر فصل توضیح داده و بررسی می کنیم.

  • جنس شال و روسری مناسب فصل بهار: در فصل بهار هوا هم گرم و هم سرد است، لذا شال و روسری های این فصل می تواند از جنس نخی، ابریشم، ساتن و لمه باشند، این پارچه ها در رنگ ها و مدل های متنوعی وجود دارند و نه خیلی گرم و ضخیم هستند و نه بسیار نازک.
  • شال و روسری مناسب تابستان: فصل تابستان گرم ترین فصل سال است و گاهی استفاده از شال و روسری با جنس نامناسب سبب احساس ناراحتی و گرمازدگی می شود، در این فصل می توانید از شال و روسری های نخی، حریر و نخ ابریشم استفاده کنید، این پارچه ها بسیار خنک بوده و گرما را جذب نمی کنند، به خصوص رنگ های روشن و زیبا که جذابیت خاصی هم به استایل می بخشند.
  • شال و روسری مناسب پاییز: در فصل پاییز هوا رو به سردی می رود و بهتر است از شال و روسری هایی با جنس پارچه کتان، موهر، ویسکوز و ژاکارد استفاده کرد.
  • شال و روسری مناسب زمستان: در این فصل پیشنهاد می شود از شال و روسری های بافت و موهرهای ضخیم استفاده کنید، تنوع رنگی و طرحی این مدلها هم فراوان می باشد.

خرید انبوه شال نخی بهاره

خرید انبوه شال نخی بهاره برای خرید انبوه شال نخی بهاره می توانید از طریق این مرکز معتبر و شناخته شده اقدام کنید، این مرکز با ارائه با کیفیت ترین و شیک ترین انواع این محصول، سابقه زیادی در زمینه فروش مستقیم و عمده آن دارد.

کیفیت و قیمت جزو مهم ترین دغدغه های خریداران است، این مجموعه مرغوبیت محصولات خود را کاملا تضمین کرده و خریدار هیچ گونه نگرانی از این بابت نخواهد داشت، علاوه بر این با عرضه بدون واسطه و مستقیم این محصول، گام مهمی در تعدیل قیمت و کاهش آن برداشته است.

برای سفارش کافیست به سایت اختصاصی این مرکز مراجعه کرده و بعد از دیدن نمونه ها، فقط با یک تماس ثبت سفارش خود را انجام داده و در سریع ترین زمان تحویل بگیرید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها