فروش فوری با قیمت استثنایی شال و روسری مشهد به صورت تک رنگ هم به صورت حضوری و هم اینترنتی صورت می گیرد. تمامی شال های نخی تک رنگ بوده و دارای کیفیت فوق العاده می باشند.

فروش فوری شال و روسری تک رنگ مشهد

انواع شال و روسری مخمل پاییزی

انواع شال و روسری مخمل پاییزی برای فصل زمستان و پاییز باید شال و شال گردن زنانه متناسب با فصل و ضخیم تر را انتخاب نمایید. انواع شال و روسری مخمل پاییزی در طرح ها و رنگ های مختلف موجود می باشند.

شال و روسری مخمل دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد و چروک نیز نمی گردند. در انتخاب رنگ دست تان حسابی باز است؛ زیرا تمام رنگ های آن موجود بوده و بنا به سلیقه ی خود می توانید انتخاب کنید.

همچنین انواع شال نخی تک رنگ و ساده نیز برای کسانی که طرح های شلوغ دوست ندارند موجود است که می توانید آن را با لباس یا کیف خود ست کرده و یک تیپ ساده و شیک بزنید.

همچنین انواع شال ها و روسری ها به دلیل کیفیت عالی بهترین هدیه برای دوستان و آشنایان تان محسوب می گردد.

شال و روسری های پاییزی ما به خوبی روی سر باقی می مانند و به دلیل کیفیت پارچه نخ کش نمی شوند و رنگ آن ها نیز ثابت می باشد اما باید به هنگام شستشوی آن ها دقت فرمایید که باید حتما با دست و آب سرد شسته شوند، به هیچ وجه برای شستن روسری و شال از آب گرم یا ولرم استفاده نکنید زیرا به پارچه ی آن آسیب زده و باعث کمتر شدن عمر پارچه می گردد.

خرید روسری ساتن مشکی طلایی

خرید روسری ساتن مشکی طلایی روسری ساتن مشکی طلایی با کیفیت عالی و طرح شیک آماده فروش و عرضه به تمام نقاط کشور می باشد.

رنگ مشکی همیشه یک رنگ سنگین و شیک می باشد که هرگز از مد نمی افتد، همچنین رنگ آن طوری است که می توانید با هر لباس و مانتویی ست کنید.

جنس پارچه ی ساتن بکار رفته در این روسری بسیار مرغوب بوده و رنگ آن نیز بسیار براق می باشد و با شستشو به هیچ وجه رنگ پس نمی دهد.

لازم است هنگام شستشوی روسری ساتن مشکی دقت کنید و از مایع شستشوی مخصوص لباس های مشکی استفاده کنید که باعث می شود همیشه روسری شما تازه و براق و زیبا بنظر برسد و پارچه ی آن خراب نگردد.

تمامی شال ها و روسری ها و شال دامنی عمده با قیمت استثنایی به فروش می رسند پس هرچه سریع تر سفارشات خود را ثبت کنید. برای اطلاعات بیشتر و پیگیری سفارشات خود حتی می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید. رضایت شما مشتریان عزیز آرزوی قلبی ماست.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها