یکی از بهترین محصولاتی که در مراکز فروش عمده شال و روسری ارائه شده و به سبب سادگی و زیبایی بی نظیری که دارد توجه بسیاری از خانم های شیک پوش را به خود اختصاص داده است، شال و روسری سفید مشکی می باشد.
شایان ذکر است که این نوع شال و روسری ها را می توان به راحتی با تمامی لباس های بیرون از خانه، لباس های مجلسی و حتی لباس های راحتی ست کرد و هماهنگی بسیار خوبی در ظاهر خویش به وجود آورد.

فروش عمده شال و روسری سفید مشکی

دسته بندی شال و روسری بر اساس نوع دوخت

دسته بندی شال و روسری بر اساس نوع دوخت یکی از لوازم شخصی که خانم ها در کشورمان ایران و سایر کشورهای مسلمان از آن بسیار استفاده می نمایند، روسری می باشد که معمولاً به منظور حفظ حجاب و جلوگیری از آسیب دیدن موها در برابر گرد و غبار و نور خورشید در بیرون از منزل و یا در مجالس و مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

روسری ها دارای انواع و اقسام مختلفی می باشند که ما در این قسمت به برخی از دسته بندی های آنها بر مبنای نوع دوخت اشاره می کنیم:

  • روسری دست دوز: این شال و روسری ها همانگونه که از نام آنها پیداست توسط دست هنرمندان ماهر و تولیدکنندگان دوخته می شوند و معمولاً از این شیوه دوخت برای شال و روسری های گرانقیمت ابریشمی که کیفیت و مرغوبیت بالایی دارند استفاده می شود.
  • روسری چرخ دوز: برای دوخت این نوع روسری از چرخ خیاطی استفاده می شود و توسط آن انواع و اقسام دوخت های زیبا به شکل منظم و هماهنگ دور تا دور شال و روسری قرار می گیرد.
  • ریشه پرزی: این محصولات نیز دوخت خاصی ندارند و تنها قسمت ریشه های آنها را به صورت پرز در می آورند که زیبایی و جذابیت منحصر به فردی به آن می بخشد.

تولیدکننده شال و روسری سفید مشکی

تولیدکننده شال و روسری سفید مشکی روسری که در زبان انگلیسی به آن Scarf گفته می شود در واقع یک پارچه بلند است که در زمان های گذشته از آن برای دور گردن و یا دور کمر استفاده می نمودند و معمولاً از جنس الیاف طبیعی مانند پشم و کرک تهیه می شد؛ اما این روزها به عنوان یک پوشش اسلامی و بسیار زیبا تولید می گردد و از نظر جنس، طرح، رنگ و مدل دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد و هر کدام از خانم ها می توانند بر مبنای سلیقه خود یک یا چند نمونه از آنها را انتخاب کرده و خریداری نمایند و توسط آنها جلوه ای بی نظیر به تیپ ظاهری خود ببخشند.

در مراکز تولیدکننده شال و روسری که سالهای بسیار زیادی است در زمینه تولید این محصول به فعالیت مشغول هستند می توان نمونه های زیبا و جذابی از این روسری ها را مشاهده نمود که از جمله محبوب ترین نوع آنها می توان به شال و روسری سفید مشکی و همچنین شال ژاکارد اشاره نمود.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها