شال بافت آنا یکی از باکیفیت ترین شال های موجود در بازار ایران می باشد که هم اکنون در بازار تهران به صورت عمده خرید و فروش می شود. این شال از برند های مشتری پسند است که کسانی که مغازه شال فروشی دارند و می خواهند به پخش آن اقدام کنند، می توانند از بستر اینترنت نمونه های متعدد آن را در حجم عمده خریداری کنند.

فروش عمده شال بافت آنا در بازار تهران

خصوصیات یک شال بافت پاییزه

خصوصیات یک شال بافت پاییزه شال یکی از پوشش های همیشگی خانم های ایرانی می باشد که در فصل های سرد سال همانند پاییز و زمستان نمونه های مختلفی در جنس های بافت دستی و ماشینی تولید و روانه بازار می شود. انواع شال بافت پاییزه هر کدام می توانند خصوصیات مخصوص به خود را داشته باشند که بهتر است در هنگام خرید به آن ها توجه کرد.

یک شال بافت پاییزه در ابتدای امر باید این ویژگی را داشته باشد که سر و گوش ها را گرم نگه دارد، اما جنس آن از نخ های نرم باشد. یعنی اگر از انواع نخ بافت سفت و ضخیم در تولید آن استفاده شده باشد ممکن است ضخیم به نظر برسد، روی سر سنگینی کند و همچنان پوست گوش ها را نیز اذیت کند.

خصوصیت مهم دیگر جنس و کیفیت نخ های استفاده شده در شال بافت می باشد. نباید شال بیش از اندازه شل یا سفت باشد. بافت باید متراکم باشد و بهتر است بین دانه های بافته شده فاصله زیادی نباشد که هم در ایستادن آن روی سر مشکل ایجاد می کند و هم از گرم کردن سر خودداری می کند. از فاکتور های دیگر می توان به قواره شال اشاره ای کرد. باید طول و عرض شال به گونه ای باشد که به راحتی سر را پوشش دهند و طول شال نیز بیش از اندازه نباید بلند باشد.

تولید شال بافت رنگی آنا

تولید شال بافت رنگی آنا شال بافت رنگی آنا یکی از زیباترین شال های ایرانی است که فروش های قبلی نشان داده است که خانم ها به شدت از آن استقبال کرده اند. تولید شال بافت آنا در ایران انجام می شود و می توان از این شال حتی برای هدیه دادن به عزیزان نیز استفاده کرد. شال بافت آنا از الیاف محکم و باکیفیت برخوردار است که سبب می شود حتی در زمان شستن نیز تغییر شکل و رنگ ندهد و در تا چندین سال قابل استفاده باشد.

علاوه بر پوشش دهی بازار داخل می توان مازاد تولید این شال را برای صادرات به کشور های مسلمان نیز استفاده کرد. کیفیت این شال حتی مورد توجه خریداران خارجی نیز قرار گرفته است و بهتر است از انواع مدل های جوان پسند و رنگی آن در فروش های عمده استفاده کرد.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها