شال و روسری پلیسه مشکی یکی از شیک ترین روسری ها برای به کار بردن با انواع مانتو می باشد. رنگ مشکی تمام رنگ ها را به خود جذب میکند و یکی از رنگ های خنثی است که در روانشناسی رنگ مشکی برای توصیف قدرت، تاریکی، رمز آلود بودن ،ظرافت است .

فروش شال و روسری پلیسه مشکی براق

نحوه تشخیص کیفیت روسری پلیسه

نحوه تشخیص کیفیت روسری پلیسه در انتخاب کالاهایی که از پارچه می باشد مهم ترین نکته برای انتخاب شال و روسری مناسب جنس پارچه می باشد .

از نکاتی که کیفیت شال مشکی را می توان بر اساس آن سنجید :

۱) سر نبودن روسری 

۲) راحت بودن 

۳) عدم نیاز به مرتب کردن مداوم آن  

۴) خنک و سبک بودن 

۵) جنس شال و روسری 

جنس نخی برای روسری که از پارچه های پنبه ای باشد برای فصل گرما مناسب است . زیرا گرما را به راحتی از خود عبور می دهد و خنک می باشد . 

شال پلیسه لمه یکی از شیک ترین شال ها می باشد که برای انواع سلیقه ها مناسب است زیرا جنس پارچه که از لمه می باشد زیبایی و جلوه خاصی به همراه دارد . همچنین برای روزهای گرم تابستان این نوع شال بسیار مناسب است و برای سِت کردن با انواع مانتو های رنگی گزینه ی خوبی می باشد .

جنس حریر بسیار لطیف ، خنک ، نازک ، سبک و لخت می باشد به همین دلیل برای روزهای گرم گزینه ی خوبی می باشد . 

جنس ابریشم سبک ، لطیف و مقاوم می باشد و می توان در چهار فصل از آن استفاده کرد دیرتر چروک میشود و نسبت به بقیه جنس ها گران تر می باشد . 

قیمت روز شال و روسری پلیسه مشکی

قیمت روز شال و روسری پلیسه مشکی قیمت های شال و روسری پلیسه با توجه به جنس پارچه متفاوت است : 

 روسری پلیسه نخی با قیمت پنجاه و پنج هزار تومان می باشد . جنس لمه با قیمت صدو پانزده هزار تومان ، جنس حریر با قیمت صد و بیست و چهار هزار تومان می باشد و روسری پلیسه با جنس ابریشمی به قیمت هفتادو دو هزار تومان در بازار به فروش می رسد . 

شال پلیسه کرپ مشکی به قیمت بیست و هشت هزار تومان می باشد . جنس حریر نخ پلیسه به قیمت نودوهشت هزار تومان ، جنس نخ پنبه به قیمت سی وسه هزار تومان و شال لمه پلیسه به قیمت پنجاه و سه هزار تومان در بازار به فروش می رسد .

قیمت شال پلیسه لمه معمولی شصت و پنج هزار تومان می باشد . همچنین شال لمه نقره کوب صد و هفتادو هشت هزار تومان می باشد . شال لمه مجلسی پلیسه باقیمت نود و دوهزار تومان در بازار به فروش می رسد . 

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 کامنت ها
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها