توضیحات در مورد شال ها و روسری ها نخی قواره ای و دستدوز :

به طور کلی شال و روسری نخی یکی از چند نوع پوشش بانوان ایرانی است که طرفداران زیادی دارد . شال و روسری نخی قواره بزرگ دستدوز چند وقتی که وارد بازار شده اند و باعث ایجاد اشتغال زایی برای عده ای شده است . سوالاتی وارد ذهن ما می شود و ما می خواهیم به آنها بپردازیم . مشخصات شال و روسری خوب ؟آیا تولید روسری مجلسی و تولید روسری معمولی باهم در یک ردیف قرار میگیرد ؟ بهترین روسری ، چه روسری است ؟ عرضه کنندگان شال چه کسانی هستند ؟

فروش شال و روسری نخی قواره بزرگ دستدوز

مشخصات شال و روسری نخی قواره بزرگ دستدوز

مشخصات شال و روسری نخی قواره بزرگ دستدوز در این مقاله میخواهیم با مشخصات شال و روسری نخی قواره بزرگ دستدوز آشنا شویم .

ما ایرانی ها از زمان انقلاب نزدیک به ۴۳ سال است که همواره از شال و روسری استفاده می کنیم . بعضی ها شال و بعضی ها روسری را می پسندند . ما همیشه برای اینکه ظاهری زیبا و مرتب داشته باشیم به دنبال روسری هایی می گردیم که بتوانیم آنها را با لباس های دیگر ست کنیم .ست کردن لباس کار خیلی سختی نیست . کافی است رنگ یا طرح لباس هایمان باهم همخوانی داشته باشند . خیلی راحت میتوانم شال یا روسری مان را با کیف و کفش مان هم ست کنیم .

شال و روسری نخی دستدوز باید چنان باشد که در مرحله اول وقتی از آن استفاده میکنیم راحت باشد از جنس خوبی بر خوردار باشد البته امروزه دستدوز بودن روسری مربوط به روسری های ابریشمی است . بیشتر روسری های نخی بازار چرخ دوز هستند .

شال ها و روسری های نخی دستدوز مدتها است که وارد بازار شده و طرفداران بسیار پرو پا قرصی دارد . چون ایرانیان افرادی هستند که همیشه در مهمانی به سر میبرند و اهل دور هم نشینی هستند و دوست دارند مدام شیک پوش و منظم باشند روسری نخی یکی از چند تیکه لباسی است که می پوشند سری نخی قواره بزرگ دست دوز باید جای دوختش تمیز و مرتب باشد . باید از جنس مرغوب و با کیفیت باشد .باید راحت باشد با شستن و اتو کشیدن میانه خوبی داشته باشد . جنس پارچه آن طوری باشد که رنگ پس ندهد . به هر حال یک روسری نخی قواره باید تمام ویژگی های یک روسری خوب را داشته باشد .

بهترین نوع شال و روسری نخی قواره بزرگ

بهترین نوع شال و روسری نخی قواره بزرگ بهترین نوع شال و روسری نخی قواره بزرگ در خیلی از فروشگاه ها و مغازه برای خرید به نمایش گذاشته می شود . فروشگاه های عرضه کننده شال و روسری انواع و اقسام شال ها در رنگ های و طرح های مختلف را ارائه می دهند تا خانم های خوش سلیقه بتوانند به راحتی و با کمترین صرف وقت به این اجناس دسترسی داشته باشند .

شال و روسری انواع اقسام مختلفی دارد . از تمام طیف رنگ ها گرفته تا طرح های قدیمی و جدیدی که هر چند وقت یکبار وارد بازار می شود . طرح های قدیمی که همیشه مشتریان خاص خودش را دارد و طرح های جدید که خانم ها بخصوص از این مدل ها استقبال زیادی می کنند .

شال های قواره بزرگ نخی در طرح ها و رنگ های مختلف که خیلی افراد را مجذوب خود کرده است . این شال ها بسیار پر فروش است و عرضه کنندگان و تولید کنندگان هر کدام از برند خاصی را ارائه میکنند .

شال و روسری قواره بزرگ هم در فصل سرما و هم در فصل گرما قابل استفاده اند شال ها در فصل گرما بسیار خنک و روسری ها در فصل سرما هم شیک و زیبا است و هم از ما در برابر سرما محافظت می کند .

در شهرهایی چون آذربایجان غربی و شرقی ، ارومیه و استان های شمالی خانم ها از روسری های قواره بزرگ نخی با رنگ های خیلی روشن استفاده میکنند .

نکاتی برای تولید روسری نخی قواره بزرگ دستدوز

نکاتی برای تولید روسری نخی قواره بزرگ دستدوز نکاتی که برای تولید روسری نخی قواره بزرگ دستدوز باید مد نظر باشد :

روسری های نخی قواره بزرگ باید از بهترین و مرغوب ترین جنس باشد . یعنی باید جنس آن به گونه باشد که زود از رنگ و رو نیافتند . . جنس آن باید طوری باشد که نخ کش نشود .با شستشو خراب نشود تولیدات روسری باید فصلی باشد یعنی برای هر فصل روسری مورد نظر تولید شود و به بازار عرضه شود . اندازه این روسری ها باید به گونه ای باشد که استفاده از ان در مهمانی ها خسته کننده نباشد .

روسری های قواره بزرگ معمولا برای روزانه و استفاده همیشه گی به کار میرود باید سنگین نباشد باید اذیت کننده نباشد . بعضی از روسری ها جنسش زیاد باکیفیت نیست و این باعث می شود که به سرعت زدگی پیدا می کند و ریش ریش می شود .و این باعث پاره شدگی آن می شود ‌. این روسری ها در مدل های زنانه و دخترانه عرضه می شود .

پخش شال و روسری نخی قواره بزرگ دستدوز

پخش شال و روسری نخی قواره بزرگ دستدوز پخش شال و روسری نخی قواره بزرگ دستدوز :

روسری سال هاست که در کشور های اسلامی برای پوشاندن سر و گردن استفاده می شود

تولیدی ها معمولا روسری های پرو فروش و مدل روز را بیشتر تولید می کنند . روسری های نخی قواره بزرگ بیشتر ین تقاضا را دارند . این روسری های نخی قواره بزرگ بیشترین طرفداران را در کشورهای اسلامی دارد . تولیدی ها روسری های نخی را در چند نوع و با درجه های مختلف به بازار عرضه می کنند .

روسری های درجه یک با تار و پود و نخ های خوب و پلی استر است که رنگ و طرح آن به صورت جدید ترین مدل در بازار عرضه می شود .

مراکز پخش سعی در این دارند که روسری هایی که وارد بازار می کنند با جنس و نخ خوب و قیمتی منصفانه باشد که مشتریان پر و پا قرص خود را از دست ندهند . این روسری ها سالیان سال است که مورد توجه ایرانیان قرار گرفته . در شهر های ایران هر شهری پوشش بخصوصی دارد این پوشش متنوع باعث شده است که طرح و رنگ این روسری های نخی برای تولید کنندگان سود بیشتری داشته باشد .اندازه این روسری ها ۱۲۰ سانتی ، ۱۳۰ سانتی ، ۱۴۰ سانتی ، ۱۵۰ سانتی جزو قواره های بزرگ به حساب می آیند . تولید کننده روسری قواره و شال نخی تولید کنندگان را به سود های کلان می رساند چون این اجناس در ایران عزیز مان همیشه و همه جا مورد استفاده قرار می گیرد

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها