شال و روسری حریر ابریشم یکی از انواع شال و روسری ها هستند که به دلیل ظاهر زیبایی که دارند، طرفداران زیادی به خود جذب کرده اند. این نوع از شال و روسری ها را می توان به طور روزمره و یا برای میهمانی و مجلس استفاده کرد. در حال حاضر فروشگاه های بسیاری در زمینه فروش شال و روسری حریر ابریشم فعالیت می کنند که شال و روسری طرح پلیسه یکی از محبوب ترین و رایج ترین آنهاست.

فروش شال و روسری حریر ابریشم طرح پلیسه

سایز انواع روسری حریر ابریشم دست دوز

سایز انواع روسری حریر ابریشم دست دوز یکی از مهمترین ویژگی های روسری های حریر ابریشم، تنوع و گوناگونی طرح و رنگ آنهاست. حجم این تنوع ها به قدری است که این روسری ها مورد پسند خانم ها در تمام سنین و در سلیقه های متفاوت واقع شده است. روسری های حریر ابریشمی که دور آنها دست دوزی شده باشد، از ارزش بالاتری برخوردار هستند. از این رو، علاقه مندان می توانند با خیالی آسوده اقدام به خرید این اجناس کنند. یکی از ویژگی های برجسته روسری ابریشم حریر دست دوز، تنوع در قواره است. رایج ترین ابعادی که برای روسری حریر ابریشم وجود دارند عبارتند از:

  • 65*65
  • 75*75
  • 90*90
  • 120*120
  • 140*140

روسری های با ابعاد 90*90 متوسط ترین و متداول ترین سایز برای روسری ها هستند. روسری های دارای طول و عرض 120 و یا 140 نیز دارای ابعاد بزرگی هستند که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند. هر یک از این روسری ها متناسب با قواره ای که دارند در قیمت های مختلفی فروخته می شوند. تنوع روسری های حریر ابریشم طرح پلیسه به قدری زیاد است که بدون شک هر فردی را ترغیب به خرید خواهد کرد.

خرید عمده شال حریر مشکی ترک

خرید عمده شال حریر مشکی ترک با وجود طرح ها و رنگ های متنوعی که برای روسری و شال حریر ابریشم وجود دارد، یکی از پرکاربردترین رنگ ها و طرح ها، روسری و شال حریر ساده مشکی است. این طرح و این رنگ از شال و روسری یک ویژگی خاص دارد و آن قابلیت استفاده از آن در موقعیت های مختلف و با تیپ های گوناگون است. روسری و شال حریر مشکی را می توان از فروشنده های گوناگونی خریداری کرد. اما اگر کیفیت و جنس این شال و روسری ها مهم و قابل توجه باشد، لازم است به سراغ فروشندگان معتبر رفت.

خرید عمده شال حریر مشکی ترک این فرصت را به مشتریان می دهد که این اجناس را با قیمت مطلوب تری تهیه کنند. فروشندگان اینترنتی معتبر، یکی از مراکزی هستند که امکان خرید انواع مختلف شال و روسری حریر مشکی و رنگی را در اختیار علاقه مندان قرار می دهند. مشتریان می توانند پس از مقایسه قیمت و پس از کسب اطلاعات لازم نسبت به خرید شال و روسری های حریر ابریشم مورد علاقه خود اقدام کنند.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها