روسری دارای سایزهای مختلفی بوده و یکی از پرفروش ترین انواع آن روسری 140 سانتی نخی می باشد که به دلیل اندازه مناسب و کیفیت بالا دارای متقاضیان زیادی است و این روسری در رنگ های ساده و طرح دار برای استفاده در مجالس و مهمانی ها و … مورد استفاده قرار می گیرد و مشتری می تواند با توجه به رنگ و مدل لباس خود روسری دلخواه را انتخاب نماید.
فروش روسری 140 سانتی نخی

بررسی انواع پارچه روسری

بررسی انواع پارچه روسری روسری از پارچه های مختلفی تهیه می شود که هر کدام دارای کیفیت و ویژگی های متفاوتی می باشند و از انواع پارچه روسری می توان به پارچه روسری حریر، پارچه روسری ساتن، پارچه روسری پشمی، پارچه روسری نخی، پارچه روسری ابریشم و … اشاره نمود.
ویژگی های روسری باکیفیت و مرغوب چیست؟ در اثر شستشو رنگش تغییری نکند و قابلیت شستشو با دست و ماشین لباسشویی را داشته باشد. روسری روی سر لیز نخورد و همچنین نخ کش نشود. ضد چروک باشد همچنین تنوع در رنگ و طرح و ابعاد داشته باشد.
انواع روسری با جنس های مختلف متناسب با فصل در شرکت های تولیدی با استفاده از متریال درجه یک و با بهره وری از خیاطان با بهترین دوخت و در طرح ها و رنگ های متنوع تهیه و ارائه می شود. روسری های مجلسی مشکی معمولا با استفاده از سنگ های تزئینی و … در طرح های زیبا و جذاب دوخته و عرضه می شوند.

فروش روسری 140 سانتی با قیمت کارخانه

فروش روسری 140 سانتی با قیمت کارخانه فروش روسری 140 سانتی با قیمت کارخانه و کیفیتی بسیار خوب ار همین مرکز صورت می پذیرد و برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و قیمت محصول با کارشناسان واحد فروش تماس بگیرید تا آنها شما را در انتخاب بهتر و سریع تر یاری نموده تا با آگاهی و شناخت کامل اقدام به خرید نمایید و بعد از ثبت کردن سفارش، کالا به نشانی شما ارسال می گردد که در وقت و هزینه ایاب و ذهاب نیز صرفه جویی خوبی انجام می شود.
شایان ذکر است که خرید و فروش در این شرکت فقط به صورت عمده انجام می شود که بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه داشته و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند.
این روزها علاوه بر روسری های ایرانی انواع روسری های وارداتی ترک نیز وارد کشور می شود که به دلیل کیفیت خوبی که دارند، توانسته اند رضایت مشتری را جلب نموده و فروش بالایی داشته باشند و از نظر قیمت با روسری تولید داخل متفاوت می باشند.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها