شال و روسری لمه یکی از شال هایی است باظاهری پر از زیبایی و زرق و برق که در هنگام خرید چشم بیننده را به خود جذب میکند.

به خاطر همین ظاهر زیبا مناسب برای مجالس و مهمانی هاست. در این مطلب قصد آشنایی شما را با انواع روسری داریم پس تا انتهای این مطلب با ما همرا باشید.

فروش تضمینی شال و روسری لمه مزونی

مشخصات شال و روسری حصیری لمه دار

مشخصات شال و روسری حصیری لمه دار یکی از مهمترین پوشاک در ظاهر دختران و زنان ایرانی شال است. که باید در انتخاب آن به جنس پارچه توجه کرد و رنگ آن را بر اساس سلیقه انتخاب کرد. شال و روسری لمه مناسب تابستان و فصل گرما هستند زیرا جنس آن نازک و سبک است.
شال و روسری لمه براق هستند و برای مجالس در شب مناسب است.شال ها و روسری های لمه طرفداران بسیاری دارند. دارای درو رنگ هستند و میتوانید آن را بر اساس سلیقه به صورت دلخواه تا بزنید.

ویژگی هایی که شال و روسری لمه باید داشته باشد این است که: هنگام شستشو رنگ پریدگی نداشته باشد، رنگبندی متنوعی داشته باشد، اتو کشی آن آسان باشد و ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد. این شال ها باید کیفیت بالایی داشته باشند و به هیچ عنوان از روی سر لیز نخورند‌.

روسری حصیری لمه دار، بافتی چهارخانه و توری مانند دارند.روسری های قواره بزرگ همیشه مورد پسند خانم ها میباشد.اکثر روسری های لمه دار قواره بزرگ هستند،بطوریکه استفاده از آن بسیار راحت است.

در بازار طرح های زیادی از شال وجود دارد.ولی در بازار یکی از شال های بسیار خاص و شناخته شده شال های مزونی است که مدل این شال ها از مدل های شاد و مجلسی است. شال های مزونی در بازار دارای کیفیت بسیار بالای پارچه،طرح و مدل است.

در اکثر شال های مزونی جذابیت خاصی وجود دارد و به این علت است که در آن تزئینات زیبایی به کار رفته است و همین امر موجب جذب در خرید این نوع شال میشود.

از تزیینات شال های مزونی میتوان به : تزیینات لمه، تزیینات پلیسه، تزیینات دانتل و تزیینات گیپور. میتوان این تزیینات را در شال های مزونی در بازار های خرید و فروش روسری مشاهده کرد.

شال های مزونی مجلسی جدید در طرحبندی های بسیار خاص و متفاوت است.جذابیتی که این شال ها دارد این است که قواره آن بسیار بلند است.

اکثر شال های مزونی طرح جدید دارای قواره دو و نیم متری الی سه متری میباشد،علاوه بر تزیینات بر روی این شال ها دارای نگین دوزی های بسیار زیبا میباشند‌،که جذابیت آن را دو چندان میکند.

بیشتر شال های مزونی مجلسی دارای جنس پارچه های نخی و حریر هستند.به علت جنس این پارچه ها ، طرفداران بسیاری را هم دارد. ولی بیشتر این شال ها با پارچه های مرغوب و دارای قواره بزرگ در بازار به فروش میرسند.

باید دانست که قیمت روسری های ساتن، ابریشم و حریر نسبت به روسری های نخی و ساده بیشتر است .پس بهتر است برای استفاده روزمره نوع نخی و ساده ی روسری انتخاب شود و برای مجالس نوع ابریشم، حریر و ساتن مورد استفاده قرار گیرد.

هر سال در بازار های شال و روسری انواع الگو و طرح های مختلف جدیدی وجود دارد و در بازار به فروش میرسند.

قیمت انواع شال و روسری لمه تک رنگ

قیمت انواع شال و روسری لمه تک رنگ قیمت شال مزونی نسبت به شالهای ابریشم مناسبتر است و جزء پرفروشترین شال ها در بازار است. این شال ها در رنگ ها وطرح های متنوع در بازار وجود دارند. همچنین از مرغوبیت و کیفیت های مختلفی در بازار به عرضه میرسند.

شال و روسری مزونی و لمه با پارچه های ایرانی و ترک دارای قیمت بسیار بالایی است که در بازار های خرید و فروش شال و روسری به عرضه میرسند.شما میتوانید جهت خرید اینترنتی به سایت ما مراجعه فرمایید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها