شال و روسری محصولاتی پرفروش در بازار می باشند که با تنوع بسیاری قابل خریداری می باشند، فروشگاه مرکزی شال و روسری فانتزی آماده است تا بهترین و درجه یک ترین مدل از این محصولات را به بازار عرضه داشته و بدین ترتیب رضایت کلیه افراد را با خود همراه نماید.

این فروشگاه تلاش کرده تا با انتخاب باکیفیت ترین مدل از این شال و روسری رضایت کلیه علاقمندان به این محصولات را با خود همراه نماید و همگان را از امتیازات این دسته از روسری های عالی و زیبا بهره مند سازد.

فروشگاه مرکزی شال و روسری فانتزی

ابعاد استاندارد انواع شال و روسری

ابعاد استاندارد انواع شال و روسری

شال و روسری را می توان جزو آن دسته از پوشاک قلمداد کرد که به دلیل کاربرد گسترده و ضرورت استفاده از آن خرید و فروش بسیار موفقی را تجربه می کند بسیاری از بانوان در کشور ما موظف به داشتن حجاب اسلامی هستند و همین باعث می شود به خرید مدل های مختلف از شال و روسری روی بیاورند.

یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید شال و روسری مورد توجه قرار می گیرد، به اندازه ها و ابعاد شال و روسری باز می گردد. همانطور که می دانید امروزه انواع روسری قواره بزرگ و کوچک در واحدهای فروش آن یافت می شود که بسته به سلیقه مشتریان قابل خریداری خواهد بود، طبیعتاً هر اندازه روسری یا شال بزرگتر باشد، پوشانندگی بیشتری هم دارد.

عدد استاندارد برای روسری 90 سانتی متر در هر ضلع بوده و اندازه متعادل یک شال 180 سانتیمتر طول و بین 60 تا 70 سانتیمتر عرض می باشد که عدد کاملاً متوسطی را نشان می دهد؛ عددی که نه خیلی بزرگ است و نه چندان کوچک.

برخی از افراد سایز 90 سانتیمتری روسری را کوچک می دانند و معتقد هستند که روسری 110 سانتیمتری می تواند گزینه بهتری باشد و علتی که ذکر می کنند هم وجود گره در روسری بوده که چندین سانتیمتر را به خود اختصاص خواهد داد.

توزیع کننده شال و روسری فانتزی

توزیع کننده شال و روسری فانتزی

شال و روسری های موجود در بازار انواع مختلفی دارند، مدل های فانتزی از این روسری ها همواره پرطرفدار بوده اند، این روسری ها با انواع پوشش مانتو ست شده و جلوه بسیار خوبی را در چهره پدید می آورند.

توزیع شال و روسری از جانب واحدهایی که از مدت ها قبل در این زمینه فعالیت داشته و توانسته اند نیاز بازارهای کشورمان را تامین نمایند به صورت عمده انجام می شود.در واقع توزیع کننده شال و روسری فانتزی محصولات ارزشمند و عالی خود را برای ارائه به فروشندگانی که مراکز فروش روسری را مدیریت می کنند در نظر گرفته و آماده است تا نیاز آنها را به متنوع ترین مدل از این محصولات تامین نماید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها