انواع شال و روسری یکی از ملزومات خانمهاست که دارای جنس و طرح های متنوعی است. روسری و شال باید با رنگ لباس هماهنگ بوده و به دلیل اینکه نزدیکترین پوشش به صورت هستند، لازم است با فرم صورت و رنگ پوست متناسب باشد. پس انتخاب شال و روسری طرح جدید باید با دقت بیشتری انحام شود. جنس این محصول و طرح همچنین میزان رسمی و یا روزمره بودن آن باعث می شود که شما در هر موقعیت بتوانید یک انتخاب داشته باشید.

فروشگاه عمده شال و روسری طرح جدید

بهترین نوع شال و روسری برای بهار

بهترین نوع شال و روسری برای بهار شال و روسری معمولا متناسب با فصل انتخاب می شوند و شما می توانید در فصل بهار از انواع روسری های حریر و یا ساتن در طرح های متنوع استفاده کنید. شال و روسری هایی با جنس حریر و ابریشم از دوام و کیفیت بالایی برخوردار بوده و مناسب برای مجالس و مهمانی های رسمی می باشند همچنین انواع شال و روسری نگین دار نیز گزینه ی مناسبی برای استفاده در مجالس است.

در حال حاضر شرکت های بازرگانی متعددی در زمینه واردات انواع شال و روسری از کشورهای مختلف جهان به ویژه ترکیه در حال فعالیت هستند که این محصول را با برند معتبر و کیفیت عالی وارد کشور می کنند و با توجه به دوام بالای مدل روسری نخی ترک و کیفیت بسیار خوب آن از فروش مناسبی برخوردار بوده و مورد پسند مشتریان زیادی قرار گرفته است ولی به دلیل تغییرات نرخ از قیمت بیشتری نسبت به نمونه ایرانی دارد.

قیمت شال و روسری طرح جدید

قیمت شال و روسری طرح جدید قیمت شال و روسری طرح جدید به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟ قیمت این محصول تحت تأثیر عوامل مختلفی بوده و مهمترین مورد جنس و کیفیت پارچه شال و یا روسری می باشد همچنین نوع دوخت نیز بسیار حائز اهمیت بوده و ابعاد و اندازه آن یکی دیگر از موارد مؤثر بر قیمت است و از عوامل دیگر می توان به طرح، مدل و رنگ این محصول، روش خرید و فروش، برند و شرکت تولید کننده، داخلی و یا خارجی بودن آن، میزان عرضه و تقاضا و … اشاره نمود.

یکی از مراکز خرید و استعلام انواع شال و روسری با کیفیتی عالی همین شرکت می باشد و با تماس با کارشناسان می توانید از نحوه خرید و قیمت مطلع شوید و پس از انتخاب و ثبت کردن سفارش خود محصول به نشانی شما ارسال می گردد و در وقت و هزینه ایاب و ذهاب نیز صرفه جویی خوبی صورت می گیرد و در این شرکت شما فقط می توانید به صورت عمده انواع شال و روسری را با بهترین قیمت تهیه نمایید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها