شال و روسری ساده با وجود اینکه بدون هیچ طرحی است، زیبایی منحصر به فردی دارد. بسیاری از بانوان به سادگی علاقه بیشتری دارند. پوشش های سر انواع مختلفی دارند. پارچه های مستطیل شکل، شال و پارچه های مربعی روسری هستند. روسری و شال های ساده در رنگ های مختلفی تولید می شوند که البته هر کدام، تک رنگ بوده و ترکیب رنگ ها در آن ها وجود ندارد. مراکز مختلفی وجود دارند، که انواع روسری ها را به فروش می رسانند. اما بعضی از ان ها فروشگاه تخصصی شال و روسری هستند، چرا که در انواع برند ها، طرح و رنگ و اندازه های مختلف این پوشش را ارائه می کنند.

فروشگاه تخصصی شال و روسری ساده تک رنگ

انواع شال و روسری ساده ضخیم زمستانی

انواع شال و روسری ساده ضخیم زمستانی شال و روسری بهترین پوشش برای تمامی فصل ها هستند. به خاطر پهن و بلند بودنشان در فصل های گرم سال که ،تاب به شدت تند و تیز است، مانع از آفتاب سوختگی نواحی گردن می شوند. در فصل هایی مثل پاییز و زمستان قسمت های گوش و گردن را از سوزش سرما حفظ می کند.

روسری ها تنوع بسیار زیادی دارند، از جنس های مختلفی برای تولید آن ها استفاده می شود. هر کدام از پارچه ها مناسب یک نوع آب و هوای خاص می باشد. برای ماه های فروردین و اردیبهشت که نسیم بهاری طبیعت را نوازش می کند از روسری هایی که کمی زخیم هستند استفاده می شود.

اواخر بهار ( خرداد ) و فصب تابستان از روسری و شال هایی باپارچه های نخی که کاملا خنک و لطیف هستند، استفاده می شود. اما فصل های زمستان و پاییز به علت سرمای سوزناک هوا پوشش کلفت و بسیار زخیم بسیار مناسب است. پارچه هایی که از نخ کاموا و پشم بافته شده اند، بهترین انتخاب برای روسری ها هستند.

روسری های زمستانی نیز در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید شده اند. اما روسری ساده ضخیم علاقمندان بسیاری دارد. چرا که طرح آن هیچ وقت قدیمی و از مد افتاده نمی شود. هم چنین قابلیت ست کردن با تمامی لباس ها را دارد. سادگی در همه ی مکان های رسمی و غیر رسمس قابل استفاده است و بیشتر پوشیده می شود.

خرید کلی شال و روسری ساده ارزان

خرید کلی شال و روسری ساده ارزان برای خرید بهترین و با کیفیت ترین روسری و شال ها بهتر است، به مراکزی مراجعه شود که کاملا معتبر بوده و محصولاتش کاملا به روز و جدید هستند. یک نکته ی بسیار مهم، قیمت شال و روسری است. فروشگاه های تخصصی به صورت مستقیم از تولیدی ها کالا های ارائه شده را خریداری می کنند، به همین دلیل قیمت محصولات آن ها نسبت به سایر فروشگاه ها ارزان تر است. هم چنین این مراکز امکان خرید کلی شال و روسری را فراهم کرده اند و به نوعی تامین کننده ی این پوشش هستند.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها