شال و روسری شیک یکی از انواع پوشیدنی هاست که در بین زنان و دختران بیشتر از هر چیزی مورد استفاده قرار میگیرد. روسری و شال مورد استفاده باید طوری باشد که به فرد زیبایی بدهد.در این مطلب شما را با انواع شال و روسری شیک آشنا میکنیم.

فروشندگان شال و روسری شیک نخ پنبه ای

معرفی انواع شال و روسری شیک چروک

معرفی انواع شال و روسری شیک چروک شال و روسری زنانه باید طوری باشد که باعث درخشیدن چهره و به چشم آمدن فرد شود و به او زیبایی ببخشد. پس باید در انتخاب آن از دقت و توجه کافی بر خوردار باشیم. شال و روسری همه روزه در همه انواع، و مناسب به جا و مکان و بسته به علاقه ی هر فرد مورد استفاده قرار میگیرد.

روسری که انتخاب میشود باید طوری باشد که فرد در آن احساس راحتی داشته باشد،مثلا لیز نخورد،در فصل گرما خنک و نازک باشد و در فصل سرما گرم باشد.

شال و روسری در انواع و مدل های مختلفی وجود دارد. شال و روسری مناسب کودکان و نوجوانان و بزرگسالان از نظر طرح و مدل و ابعاد با یکدیگر متفاوت است. الیاف روسری نخ پنبه ای از پنبه درست میشود.پارچه های که از نخ پنبه درست میشوند باعث خنکی، سبک بودن و لیز نخوردن پارچه میشوند.

روسری های پشمی،حریر،ساتن از انواع روسری ها هستند.روسری پشمی و نخی را در فصل سرد سال استفاده میکنند زیرا دارای ضخامت بیشتر است. و از دیگر ویژگی های این نوع روسری آن است که کمتر چروک میشود زیرا ضخامت آن زیاد است.

روسری حریر و نخی را بیشتر برای مجالس استفاده میکنند زیرا به سرعت سر میخورند و برای استفاده روزانه مناسب نمیباشد. روسری ساتن براق است و به روسری ابریشم شبیه است. وهمچنین این نوع روسری مثل روسری حریر زود سر میخورد.

روسری های پر فروش و جدید ترک از نظر طرح عبارتند از:روسری پلنگی،روسری توپی،روسری مربعی و روسری ابرنگی اشاره کرد. و از دیگر شال های پرفروش و جدید ترک میتوان به: شال ترک مروارید دوز، شال ترک طرح طاووس، طرح ترک بته جقه ای و .. اشاره کرد.

شال های مجلسی ترک عبارتند از: شال نخی و گیپور که از مدل های پر فروش هم هستند. وقتی میخواهیم شال و روسری انتخاب کنیم باید دقت کنیم که این نوع شال با رنگ پوست و موی ما مطابقت داشته باشد و به فرد زیبایی بدهد.انتخاب روسری های ساده و نخی به عنوان استفاده روزمره توصیه میشوند.

شال و روسری یکی از پوشاک مورد نیاز و واجب در بین دختران و زنان است که چه در تابستان و چه در زمستان، به هنگام استفاده در مجالس و میهمانی ها و استفاده روزانه کاربرد دارد.

مرکز عرضه شال و روسری شیک ترک باکیفیت

مرکز عرضه شال و روسری شیک ترک باکیفیت فروشندگان شال شیک در همه جای کشور با عرضه ی بهترین جنس در حضور خریداران محترم قرار دارند. عرضه هر مدل روسری و شال امروزه هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی در اختیار شما عزیزان قرار داده میشود.

قیمت شال و روسری ترک در بازارهای مختلف ایران متفاوت است، و بستگی به اندازه،ابعاد،قواره، و از همه مهمتر جنس آن دارد. هرچه جنس و کیفیت روسری خوب باشد قیمت آن هم بیشتر است. با ما همراه باشید و از طریق سایت ما روسری و شال خود را انتخاب کنید تا از رضایتمندی شما بهره مند شویم.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها