شال و روسری یکی از پر مصرف ترین پوشاک در بین بانوان می باشد که در بازار ها انواع مختلفی از آن ها به چشم می خورد و زیباترین انواع آن شال و روسری پاکستانی می باشد، فروشنده عمده شال و روسری پاکستانی رته دیجیتالی، در تعداد های بالا این نوع پوشاک را در بسته بندی های بسیار شیک و مناسب به فروش می رساند و به دلیل زیبای منحصر به فرد مورد توجه واقع شدند.

فروشنده عمده شال و روسری پاکستانی رته دیجیتال

مشخصات انواع شال و روسری پاکستانی ریشه پرزنی

مشخصات انواع شال و روسری پاکستانی ریشه پرزنی انواع شال و روسری پاکستانیی ریشه پر زنی با مشخصات ویژه ای که دارند به راحتی قابل تشخیص بوده و آشنایی با این ویژگی ها می تواند در هنگام انتخاب بسیار کمک کننده باشد؛

  • از جمله مشخصات منحصر به فرد آن ها که سبب می شود نسبت به شال و روسری های دیگر متمایز باشند، داشتن رنگ های بسیار شاد و ترکیبی می‌ باشد به طوری که هیچ یک از این پوشاک به یک رنگ نبوده و مخلوطی از چندین رنگ شاد و روشن می باشد.
  • از طرف دیگر استفاده از طرح های بسیار سنتی و در عین حال شیک و زیبا باعث شده که این نوع شال ها دارای طراحی بروزی باشد و از سوی جوامع مختلف مورد توجه قرار بگیرد و به نحوی است که ست کردن این شال و روسری ها با لباس های دیگر برای بانوان بسیار آسان است.
  • روسری پاکستانی ریشه دار از الیاف کاملاً طبیعی ساخته شده و به هیچ وجه از پلی استر در فرایند تولید آن استفاده نمی شود و همین باعث می گردد که دارای جنس بسیار با کیفیت می باشد و دچار چروک نگردد و به دلیل داشتن جنس نرم استفاده از آن در تابستان و زمستان متداول است.

قیمت خرید شال و روسری پاکستانی در تهران

قیمت خرید شال و روسری پاکستانی در تهران قیمت خرید شال و روسری پاکستانی در تهران به طور دقیق قابل تعیین نمی باشد چرا که بازار های خرید و فروش آن به شکل روزانه دچار تغییرات و نوسانات می‌ شود که بر روی قیمت آن تاثیر می گذارد و می‌ توان به شکل کلی و عمده از قیمت های آن آگاه شد که در همین سایت تمامی قیمت های نسبی آن درج می شود و می‌توان برای استعلام قیمت دقیق با مشاوران این مجموعه تماس حاصل کرد.

از جمله المان هایی که می تواند بر روی قیمت آن تاثیر گذار باشد کیفیت و همچنین ابعاد شال می باشد، به طوری که شال های یک متری نسبت به شال‌های دو الی سه متری ارزان تر بوده و همچنین هر چه شال و روسری از الیاف طبیعی ساخته شده باشد به همان میزان قیمت آن نیز به دلیل درجه کیفی بالا افزایش خواهد یافت

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها