از جمله پوشاک اصلی بانوان در ایران، شال و روسری می باشد. این نوع از محصول را در طرح ها، کیفیت ها، رنگ ها و ابعاد مختلفی تولید کرده و ارائه می دهند. محصولاتی از این دست، برای فصول مختلفی ارائه می شود که می توانید هم اکنون از این فروشنده عمده شال و روسری بهاره جدید را به دست آورید.فروشنده عمده شال و روسری بهاره جدید

مدل های جدید شال و روسری بهاره جدید

مدل های جدید شال و روسری بهاره جدید در خصوص مدل های جدید شال و روسری بهاره و انواع شال گردن زنانه جدید باید بگوییم که تنوع در این حوزه، خیلی زیاد است. این پوشاک را می توان از نقطه نظر رنگ، طرح، اندازه و سایر موارد دیگر، دسته بندی کرد. در این جا به چند مدل اصلی این چنین محصولاتی اشاره می کنیم:

  • بوته جقه ای
  • گل های درشت
  • گل های ریز
  • چهارخانه
  • زنجیری
  • کمربندی
  • سبک های مختلف نقاشی

البته باید بگوییم که این محصولات در نوع تک رنگ و ساده هم ارائه می شوند که باز هم شاهد تنوع هستیم و شما می توانید از الوان مشکی و سفید گرفته تا قهوه ای، صورتی، خاکستری، سرمه ای و غیره را مشاهده کنید و بر اساس سلیقه، تهیه نمایید.

گفتنی است که شال و روسری نوع بهاره، از ضخامت های نازکی نسبت به نوع زمستانی برخوردار می باشد و عموماً هم خانم های شیک‌ پوش، سعی می کنند تا در این فصل، طرح های جدید را بپوشند. این پوشاک، برای دختران کم سن و سال، نوجوانان، خانم های جوان و همچنین بزرگسالان طراحی می شوند.

قابل ذکر است که روسری و شال، ابعاد استانداردی دارند که برای روسری 90 سانتی متر و برای شال عرض 70 و طول 180 سانتی متری را پیشنهاد می کنند. ناگفته نماند که هر چه کالا بزرگتر باشد، راحت تر است و از سویی، تبادل هوا نیز بهتر صورت می گیرد.

قیمت مدل جدید شال و روسری

قیمت مدل جدید شال و روسری در زمینه قیمت مدل جدید شال و روسری و شال دامنی عمده باید گفت، در این عرصه، مسائلی همچون، نوع پارچه، طراحی، رنگ، ابعاد، تک و یا عمده فروشی و حتی برند مهم است. با در نظر گرفتن این فاکتورها است که محصولاتی از این قبیل، ارزش گذاری می شوند.

در کل، مسئله اصلی در قیمت شال و روسری، کیفیت آنان است که بیشتر بر می گردد به نوع پارچه. در این حوزه، اغلب از پارچه های نخی، ساتن، ابریشم، حریر و غیره استفاده می کنند. فراموش ننمایید که کالاهای تولید شده رنگ های ثابت و خوبی داشته باشند و طرح های آنان نیز با شستشوی مکرر، از بین نرود.

بهرحال، از فروشنده شال و روسری معتبر می توانید، نه تنها تازه ترین مدل ها را به دست آورید، بلکه قادر خواهید بود که مرغوبترین این پوشاک را تهیه کنید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها