شال و روسری یکی از مواردی می باشد که برای خانم ها از اهمیت بالا و ویژه ای برخوردار است به خصوص در مهمانی ها و مراسمات و مجالس مختلف، همیشه خانم های با سلیقه به فکر یک شال یا روسری بسیار زیبا و جذاب می باشند. شال و روسری حریر مجلسی پیشنهاد ما به این خانم های باسلیقه می باشد. عرضه انواع مختلف شال و روسری حریر مجلسی با بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت، انجام می شود. 

فرشگاه عرضه شال و روسری حریر مجلسی

تفوات شال و روسری حریر و کرپ

تفوات شال و روسری حریر و کرپ در این جا گفته می شود که که شال و یا روسری حریر با شال و روسری کرپ دارای تفاوت زیادی  را دارا می باشد و می توان گفت که هر یک از این جنس پارچه ها دارای خصوصیات و ویژگی های بسیار منحصر به فردی می باشند که در این جا به شرح و توضیح آن می پردازیم.  می توان بیان نمود که شال حریر دارای بافت و ساختار بسیار نرم و لطیف و خیلی نازک می باشد. اما نازک بودن آن به این معنا نیست که به راحتی پاره شود. شال حریر از جنس و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که به سبب نوع بافت و جذابیت ظاهر و تنوع طرح و رنگ در بسیاری از مجالس و مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد. اما شال و یا روسری کرپ از جنس محکم تر و ساختار ضخیم تری تشکیل شده است و تفاوت بسیاری با جنس حریر دارد. در این جا باید به یک نکته مهم نیز توجه نمود، این که قیمت این دو نوع جنس با یکدیگر متفاوت می باشد و هر یک دارای قیمتی می باشند. لازم به ذکر است که پارچه حریر دارای انواع مختلفی می باشد به طور مثال می توان اشاره نمود که شال حریر گلدار و یا شال حریر پلیسه نوعی از این پارچه می باشد که توانسته است سلایق بسیاری را به خوبی پوشش دهند. 

قیمت انواع شال و روسری حریر مجلسی

قیمت انواع  شال و روسری حریر مجلسی می توان بیان کرد که شال و روسری حریر به دلیل این که از تنوع بالای جنس و مدل و طرح و رنگ برخوردار می باشد به طبع قیمت های آن نیز متفاوت از یکدیگر می باشد. اما به طور کل گفته می شود که قیمت انواع شال و روسری حریر مجلسی نسبت به سایر شال و روسری های ساده مقداری بیشتر می باشد. پس به همه خانم های خوش سلیقه و خوش پوش پیشنهاد می کنیم که از این نوع شال و روسری های مجلسی دیدن و خریداری کنند و از استفاده از آن نهایت لذت را ببرند. 

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها