شال مشکی مجلسی ساده یکی از پرفروش ترین و پراستفاده ترین انواع شال در بازار است. این شال ها علی رغم سادگی بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. بوتیک ها و مغازه های شال و روسری می توانند با سفارش کلی این محصول از مزایای زیادی بهره مند شوند. با خرید عمده و کلی این محصول هزینه تمام شده برای هر شال به کمترین میزان ممکن می رسد که باعث سود و پورسانت حداکثری برای فروشندگان خواهند شد.

عرضه کنندگان شال مشکی درجه یک

انواع مدل های شال مشکی

انواع مدل های شال مشکی همانطور که می دانید صنعت مد و پوشاک بسیار گسترده است. البسه و شال و روسری در طرح ها و نقش های گوناگون و با پارچه های متفاوتی تهیه می شوند که انتخاب آنها بیشتر سلیقه ای می باشد. در ادامه محبوب ترین پارچه ها برای شال مجلسی را بررسی خواهیم کرد. نخ: پارچه های نخی متداول ترین پارچه برای انواع البسه از جمله شال مجلسی هستند.

این پارچه ها بسیار سبک و راحت هستند و برای فصول گرم و تابستان بسیار کاربرد دارند. حریر: شال حریر مجلسی هم مانند شال های نخی بسیار پرکاربرد است.

حریر یکی از پارچه های محبوب برای شال مجلسی محسوب می شود. این پارچه ها بادوام هستند و از لحاظ قیمت نیز بسیار مناسب می باشند. ابریشم: پارچه های ابریشمی از دیگر پارچه های مورد استفاده برای شال مجلسی هستند. این پارچه ها بسیار زیبا و به نوعی لاکچری محسوب می شوند که طبیعتا قیمت گزاف ترین نسبت به سایر پارچه ها دارند.

البته هر کدام از این پارچه از در درجات کیفیت مختلفی تولید می شوند و ممکن است یک پارچه علی رغم مرغوبیت نوع آن؛ کیفیت دوخت مناسبی نداشته باشد بنابراین باید در انتخاب پارچه دقت کافی داشته باشید. ساتن: نوع دیگر از پارچه های متداول تولید شال مجلسی و سایر البسه ساتن است.

این پارچه ها نیز کیفیت بسیار مناسبی دارند و قیمتشان نیز معقول است. دوام این پارچه ها نیز بالاست. پشمی: شال های پشمی هم برای فصول سرد سال بسیار متداول هستند. این شال ها هم طرح های زیبا و متنوعی دارند و هم شما را در مقابل سرمای سخت زمستان محافظت می نمایند. معمولا روی هر شال مجلسی پرچسبی وجود دارد که نوع پارچه و ویژگی های مراقبتی آن را ذکر کرده است. برای افزایش طول عمر شال خود حتما به این نکات توجه فرمایید تا عمر آن افزایش پیدا کرده و برای تهیه دوباره شال متحمل هزینه نشوید.

کیفیت انواع شال مشکی

کیفیت انواع شال مشکی پارامترهای زیادی بر کیفیت شال مجلسی اثرگذار هستند که باید آنها را مد نظر قرار داد که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد: مساله اول سایزبندی شال است. معمولا شال های مجلسی در سایزهای مختلفی تولید می شوند، سایزهایی نظیر بزرگسال، دخترانه، کوتاه، بلند و… که بسته به سن و سلیقه می توان از آنها استفاده کرد.

معمولا خانم ها به شال های بلند تمایل بیشتری دارند. نکته دوم جنس شال است که در بخش قبلی به طور مفصل تری به آن پرداخته شد. باید در هنگام تهیه شال دقت داشته باشید که جنس آن مناسب بوده و ایجاد حساسیت نکند. همچنین در فصل های سرد بهتر است از شال ها حریر به جای نخی استفاده کنید.

طرح شال نیز یکی دیگر از مواردی می باشد که باید به آن توجه داشت. البته این مساله بیشتر به سلیقه افراد باز می گردد با این حال بهتر است از طرح های اصیل برای شال مجلسی استفاده نمایید. هیچ وقت کیفیت را فدای قیمت نکنید. برای خرید شال مجلسی سعی کنید در کنار قیمت به کیفیت نیز توجه نمایید. شال باید هم قیمت مناسب و هم کیفیت مناسب داشته باشد.

انواع شال مشکی بر اساس بافت

انواع شال مشکی بر اساس بافت شال ها در برندهای گوناگون و با طراحی های متفاوت تولید می شوند که انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد با این حال با در نظر گرفتن برخی نکات می توان به انتخاب مناسب ترین شال دست زد. اگر می خواهید در مراسمات رسمی شرکت کنید می توانید از شال های بدون طرح یا شال با طرح ساده تر نظیر چهارخانه استفاده کنید ولی اگر می خواهید در مراسماتی نظیر مهمانی ها و جشن ها و… شرکت کنید می توان از طرح های شاد و گوناگون هم استفاده کرد.

برای مراسمات شادی می توان از طرح های رنگی و گل و نقش و نگار طبیعت استفاده کرد. همچنین برای این مراسمات می توان از طرح های شیک و جذاب نظیر ترنج یا طرح های بومی نظیر بلوچی نیز استفاده نمود.

طرح های دیگری نیز وجود دارند مانند طرح های فانتزی که برگرفته از مد روز هستند، به عنوان مثال طرح حروف فارسی اخیرا بسیار محبوب شده و مدل های گوناگونی از این طرح در بازار مد تولید می شوند. طرح های جالب دیگری نیز در بازار موجود هستند، مانند طرح پیچازی که در نهایت انتخاب هر کدام از این طرح ها به سلیقه شما بر می گردد. همچنین برای کودکان نیز شال هایی با طرح کارتونی و نقاشی و عروسکی طراحی می شود که می توان آنها را در رنگ های شاد برای کودک تهیه نمود.

توزیع بی واسطه شال مشکی

توزیع بی واسطه شال مشکی در مرجع خرید شال مشکی ارزان می توان انواع شال مشکی دخترانه و زنانه، و شال مشکی گلدار را تهیه نمود. همچنین در این مرکز شال عروسکی بچه گانه نیز موجود می باشد. این مرکز به عنوان مرجع برتر فروش شال، محصولات خود را برای تمام سنین و سلایق عرضه می دارد. یکی از طرح های پرفروش این مرکز شال مشکی مجلسی ساده می باشد که می توانید این شال را با قیمتی بسیار مناسب و با کیفیتی درخور تهیه نمایید. لازم به ذکر است محصولات این مرکز با تضمین کامل کیفیت به فروش می رسند.

فروشگاه های شال و روسری و مغازه داران می توانند این محصول را به صورت کلی و با قیمت عمده و به هر میزان دلخوه تهیه نمایند. فروش در این مرکز به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد و تولید کننده مستقیما جنس را به دست خریدار می رساند. فروش مستقیم باعث حذف واسطه ها و در نهایت رسیدن قیمت به پایین ترین حالت ممکن خواهد شد چراکه در فروش مستقیم شما دیگر ملزم به پرداخت هزینه هایی نظیر حمل و نقل و پورسانت واسطه و مالیات و… نخواهید بود.

علاوه بر خرید حضوری امکان خرید آنلاین و اینترنتی بهترین شال مجلسی نیز فراهم شده است. اگر فکر می کنید نیاز به اطلاعات بیشتری در این رابطه دارید و یا قصد خرید شال مشکی و مجلسی درجه یک را دارید می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی برای شما ارسال گردد. توزیع کنندگان شال در این سایت برای خریداران بسیار کم هزینه می باشد.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها