همیشه طرح های متنوع و جدید از روسری و شال طرفداران خود را دارد حال هر چه این طرح ها زیباتر باشند طرفداران بیشتری خواهند داشت. شال و روسری جدید طرح ها و رنگ های متنوعی را برای ما به ارمغان می آورند که با آن ها می توان ست های مختلفی را در کنار هم داشته باشیم.

عرضه کننده شال و روسری پلیسه طرح جدید

جدیدترین شال و روسری بهاره

جدیدترین شال و روسری بهاره می دانیم که همیشه انتخاب خانم های سخت سلیقه جدیدترین و شیک ترین روسری و شال ها است. خانم های زیبا پسند همیشه به دنبال متفاوت ترین و زیبا ترین ها هستند شال حاشیه گیپوری و روسری های پلیسه از متفاوت ترین ها هستند. روسری های پلیسه از جنس نخ و مقداری ابریشم هستند و به همین دلیل بسیار سبک و بادوام هستند. این روسری های به هبچ وجه مشکل چروک شدن و از دست حالت خود را ندارند. این شال ها و روسری ها در انواع ساده و طرح دار، حاشیه دار و بدون حاشیه در بازار موجود هستند. این روسری ها در انواع رنگ ها بدون طرح، ساده و طرح دار به وسیله ای این مرکز عرضه می شود تا شما بهترین و زیبا ترین روسری را باب سلیقه خود تهیه کنید. روسری های پلیسه در قواره های مختلف کوچک و بزرگ در انواع مختلف شال، روسری مثلثی و … وجود دارند. این روسری ها به دلیل بافت متناسبی که دارند امکان شست و شو به دفعات مختلف را به شما می دهند. روسری و شال های پلیسه از زیباترین و جدیدترین انواع پوشش هستند که برای خانم هایی که به تیپ و لباس اهمیت می دهند بهترین انتخاب هستند. ست این روسری ها در کنار هر لباسی جلوه ی و ظاهر فوق العاده خود را دارد چرا که این روسری ها به تنهایی به هم به لباس شما جلوه می بخشند. روسری پلیسه بهاره نوعی از بافت های پلیسه هستند که در کنار استحکام بافت درخشش و سبکی فوق العاده ای دارند که باعث می شود که هوا به راحتی و به صورت عالی در آن مبادله شود.

خرید عمده شال حاشیه گیپوری جدید

خرید عمده شال حاشیه گیپوری جدید روسری ها و شال های پلیسه با حاشیه گیپور، پارچه، ساده و … وجود دارند. شال های حاشیه گیپور جدید در این میان طرفداران زیادی را دارند چرا که علاوه بر عرض و طول مناسب شال رنگ و طرح بسیار جالبی هم دارند. این شال ها از جدیدترین انواع شال و روسری در سال هستند که مجموعه ما با قیمتی استثنایی و کیفیتی فوق العاده به شما عزیزان ارائه می دهد. به سایت ما سر بزنید و این شال ها و روسری های با کیفیت را سفارش دهید و از تخفیف های استثنایی مجموعه ما بهره مند شوید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها