تولید کنندگان شال و روسری با استفاده از طراحی های زیبا و به روز و البته استفاده از الیاف طبیعی در شال و روسری خود توانسته نیاز مشتریان را برآورده نمایند. عرضه شال 3 متری در نمایندگی ها و سایت های معتبر صورت می گیرد.

عرضه مستقیم شال 3 متری الیاف طبیعی

انواع سایز برای شال دخترانه

انواع سایز برای شال دخترانه یکی از پوشاک بسیار مورد استفاده و البته پرطرفدار شال و روسری است که تولید کنندگان در این زمینه بسیار موفق اند. آنها انواع شال و روسری را در انواع سایز ها و طرح ها و رنگ ها تولید می‌کنند. تولید کنندگان زیادی در کشور در این عرصه مشغول به فعالیت هستند که با تنوع بسیار زیادی که دارند توانستند نیاز بازار و البته جهان را برآورده نمایند آنها با استفاده از فناوری های روز دنیا و البته طراحی های شیک و زیبا و استفاده از الیاف طبیعی در این زمینه بسیار پیشرو هستند. طراحی های به روز باعث شده است که تنوع بسیار زیادی در عرصه شال و روسری به وجود آید یکی از این طراحی ها که امروزه خیلی به چشم می خورد و بسیار زیباست طراحی های هنری بر روی شال و روسری است که در کنار دریا در پایین شال از خطاطی و هنر ایرانی بهره گرفته‌اند و بسیار شکیل هستند.

شال هنری بسیار پرطرفدار است در این شال ها از نقش نقوش های زیبایی ایرانی و خطاطی های به‌روز و جملات زیبا استفاده شده است است که به یک خانم ایرانی هویت می دهد. از دیگر شال های پرطرفدار میتوان به شال های بلند که طول آنها به ۳ متر می‌رسد نام برد این شال ها دارای طول زیادی بوده و خاصیت پوشانندگی بسیار بالایی دارند و به راحتی با هر نوع لباس و پوششی ست میشوند. این شال ها جنس های مختلفی دارند. یکی از بهترین آنها شال سه متری نخی است که از الیاف طبیعی ساخته شده است و به راحتی شسته شده و اتو می شود و البته به دلیل طبیعی بودن آن ایجاد حساسیت و آلرژی نمی کند و پوست صورت و موی شما آسیب نمی زند.

قیمت روز شال 3 متری نخی

قیمت روز  شال 3 متری نخی قیمت روز شال 3 متری طوسی در نمایندگی های معتبر وجود دارد. این شال ها در انواع رنگ ها مدل ها و در انواع طراحی ها وجود دارد که یکی از رنگ‌های زیبای آن طوسی است که شما می توانید از طریق نمایندگی های معتبر شال سه متری طوسی را سفارش دهید از خرید خود لذت ببرید.

شال های هنری سه متری نیز بسیار جذاب هستند و نشانگر هنر ایرانی و هویت یک فرد ایرانی  است.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها