روسری قواره دار را با دست پس دوزی می کنند تا نظم خاصی در دوخت روسری ها ایجاد شود. در این صورت اجناس خاصی را عرضه و روانه بازار خواهید کرد. برای اینکه در عرضه بدون واسطه محصولات روسری قواره دار موفق عمل کنید بهتر است یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید تا سود بیشتری از تعداد فروش آنلاین خود کسب کنید.

عرضه بی واسطه روسری قواره دار

روش های دوخت شال و روسری قواره دار

روش های دوخت شال و روسری قواره دار شال های قواره دار را با چرخ خیاطی می دوزند. بستگی به نوع مدلی که این شال ها دارند می توانید با دست یا با چرخ خیاطی این شال ها را دوخت. اگر قرار باشد این شال ها منگوله دار باشند در این صورت چاره ای جز دوخت دستی کار دیگری نمی توانید کنید. به عنوان مثال شال اچ پی اس و یا روسری دست دوز را با دست پس دوزی کنید.

شال ها خیلی سریع و آسان آماده می شوند و دوخت راحتی هم دارند تنها تفاوت قواره دار با شال ساده در اندازه بزرگ این شال ها خلاصه می شود.

ولی روسری های قواره ای را به صورت سه گوش تا کنید سپس برش بزنید. برای دوخت روسری ها هم می توانید با دست آن را بدوزید و یا اینکه از چرخ های مخصوص برای ریشه دار کردن آنها استفاده کنید.

الگوی برش شال و روسری شما باید با دقت تمام ترسیم شده باشد تا بتوانید مستطیل و یا مربعی که برای دوخت روسری ها بکار می گیرید دقیق به یک اندازه باشد تا حجم زیادی از شال و روسری ها

را تحویل شما دهند. حتما سایز طول و عرض را روی الگوی برش یادداشت کنید تا فراموش نشود.

در زمان برش پارچه شال و روسری ها پارچه را از طول و عرض تا بزنید تا سایز شال یا روسری شما در زمان دوخت کوچک نشود پارچه اضافی برای جای دوخت را گچ خط بکشید سپس آن را بدوزید دقیقا از روی خط گچ دوخت باید انجام شود تا نظم لازم ایجاد شود.

سعی کنید خط دوخت را صاف بدوزید تا زیبایی کار شما دیده شود بدانید که کمترین بی توجهی در دوخت دست یا پس دوزی های روسری ها مشتریان شما را کاهش می دهد. پس با دقت تمام الگو بکشید و اجرا کنید.

فروش روسری قواره دار

فروش روسری قواره دار فروش روسری های قواره دار به صورت عمده و کلی امکان پذیر است. معمولا تولید کنندگان برای فروش بیشتر خود مدل های خاص را ارائه می کنند. مدل های خاص همیشه طرفداران خاص و بیشتری را طلب می کند.

با فروش آنلاین که از طریق مراکز ارائه دهنده اجناس مختلف روسری ها انجام پذیر است، توزیع کنندگان می توانند حجم زیادی از محصولات خود را به فروش برسانند.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها