از پوشش های بسیار مورد استفاده در کشور ما برای خانم ها شال و روسری می باشد که از تنوع طرح و رنگ بی شماری برخوردار می باشند؛ این محصول در داخل کشور به مقدار زیادی توسط تولیدی های آن ارائه می ‌شود و کسانی که در زمینه صادرات شال و روسری فعالیت دارند می توانند آن را به کشورهای دیگر صادر نمایند.

صادر کنندگان شال و روسری ایرانی آن را با قیمت ارزان از داخل کشور تهیه کرده و با ارائه و فروش آن با ارزهای خارجی می ‌توانند سود بیشتری از این تجارت به دست آورند.

صادر کنندگان شال و روسری ایرانی

نکات مهم انتخاب انواع شال و روسری چهار خانه

نکات مهم انتخاب انواع شال و روسری چهار خانه یکی از طرح های بسیار رایج انواع شال و روسری نوع چهار خانه آن می‌باشد که از نظر ظاهری تفاوت زیادی با انواع محصولات مشابه دیگر دارد؛ در انتخاب این نوع شال و روسری توجه به برخی از نکات مهم ضروری است تا بتوان بهترین نوع انتخاب را برای این محصول انجام داد، برخی از این نکات به طور خلاصه عبارتند از :

  1. این محصول حتماً باید با لباس های خاص شود و استفاده از این شال و روسری همراه با لباس های ساده و بدون طرح می تواند استایل مناسب تری را در خانم ها ایجاد کند.
  2. طرح های مورد استفاده در این روسری ها باید به رنگ های نسبتا روشن و تیره باشند و رنگ‌های قرمز، صورتی، آبی و غیره برای این روسری ها مناسب نیستند.
  3. توجه به جنس شال و روسری مذکور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و بهترین این محصولات از الیاف نخی ساخته شده اند و تنفس پارچه های زیادی در آنها وجود دارد که مانع ایجاد تعرق در پوست سر می شوند.
  4. توجه به ابعاد این محصولات اهمیت بسیار زیادی دارد و این نوع محصولات بیشتر در اشکال مربعی مورد استفاده بیشتری برای ست کردن با انواع لباس دارند.

شرکت بازرگانی شال و روسری ایرانی

شرکت بازرگانی شال و روسری ایرانی شرکت بازرگانی شال و روسری ایرانی اقدام به عرضه انواع مختلف این محصول از جمله شال و روسری چهار خانه کرده است و انواع طرح و رنگ را در این روسری در اختیار داشته و آن را با قیمت بسیار مناسب به خریداران این محصول ارائه می کند تا آنها بتوانند در تماس مستقیم با شرکت بازرگانی نسبت به سفارش آن برای آدرس مورد نظر خود اقدام کنند.

این شرکت برای معرفی و نمایش انواع محصولات خود اقدام به راه اندازی وب سایت فروشگاهی کرده است و در آن مشخصات کامل این محصول و قیمت روز هریک از آنها را آورده است و تصاویر هریک از این محصولات در بخش در سایت قابل مشاهده می باشد؛

خریداران می ‌توانند در ارتباط مستقیم با این شرکت بازرگانی نسبت به سفارش آن برای آدرس مورد نظر خود اقدام کنند؛ خرید از این شرکت نیازمند مراجعه حضوری نیست و مراجعه به این سایت می تواند همه امکانات و تسهیلات لازم برای مشاهده و سفارش این محصول را فراهم آورد.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها