همه بانوان و دخترانی که در سرزمین های اسلامی زندگی می کنند موظف به رعایت حجاب اسلامی هستند که با پوشیدن لباس های پوشیده و انواع شال و روسری از نگاه مردان و نامحرمان خود را ایمن کنند. در ایران نیز به همین گونه است و سالانه بانوان و دختران عزیزمان هزینه زیادی برای خرید پوشاک خود صرف می کنند که در این بین خرید روسری و شال به دلیل اینکه تنوعی فوق العاده دارد بسیار محبوب تر است. یکی از پرفروش ترین سبک در این بین شال و روسری ژاکارد مشکی است که در بین خانم ها بسیار محبوب است و علاوه بر تنوع در طرح و رنگ دارای تنوع در نوع جنس پارچه است.

صادر کننده شال و روسری ژاکارد مشکی عمده

همه چیز درباره شال و روسری ژاکارد مشکی

همه چیز درباره شال و روسری ژاکارد مشکی شال و روسری ژاکارد رنگی و یا مشکی و یا سایر مدل های آن را همه ما خانم ها به خوبی می شناسیم و بدون شک حداقل یک نوع از آن را در کند لباس خود داریم به خصوص رنگ مشکی آن را که می توان با هر لباسی به زیبایی و راحتی ست کرد. به خصوص روسری مجلسی که باید دارای رنگ های متنوعی باشد اما یکی از اصلی ترین رنگ ها رنگ مشکی آن هاست. جنس این روسری هابه گونه ای است که چروک نمی شوند و از جنس الیاف های گوناگون می باشند.

جالب است بدانید ژاکارد دارای الیاف مصنوعی و طبیعی است که در جنس های ابریشم، نخ، پنبه ای، کتانی و ترکیبی در بازار موجود هستند که می توانند نیاز هر سبک و سلیقه ای را برطرف سازند. اگر به دنبال روسری ای نرم و لطیف هستید که تا حدودی مات باشد نوع پنبه ای را انتخاب کنید. اما اگر می خواهید علاوه بر این ها گرم هم باشد نوع پشمی را برگزینید. اگر به دنبال نوع مجلسی هستید که سبک وزن و راحت باشد به دنبال ابریشمی باشید که در دو نوع مات و براق هستند اما کمی لیز می خورند.

نوع کتان نیز به مقدار خیلی جزئی حالتی خشک تر از نوع پنبه ای دارد اما در حالت کلی ویژگی های ژاکارد پنبه ای را داراست. اما تشخیص نوع ترکیبی این الیاف برای مصرف کنندگان دشوار خواهد بود زیرا هم نرم و لطیف هستند و بعضی دیگر خشک و زبر.برخی شفاف و براق هستند اما بعضی دیگر مات و کدر. در هر صورت این نوع جنس بسیار مناسب برای طراحی انواع شال و روسری است چون چروک نمی شوند و تنوع فوق العاده ای دارند به حدی که انتخاب برای ‌شما مشکل می شود. در شست و شوی این اجناس دقت کنید که آن ها را در ماشین لباسشویی نیندازید و با آب سرد و شامپو به آرامی آن ها را در دست بشویید.

نکاتی برای خرید شال و روسری ژاکارد مشکی

نکاتی برای خرید  شال و روسری ژاکارد مشکی در هنگام خرید انواع پوشاک باید توجه داشته باشید که در چه فصلی از سال می خواهید آن ها را استفاده کنید و نیز در چه مراسم هایی آن ها را خواهید پوشید. در هنگام خرید انواع شال و روسری نیز همین گونه است. باید ابتدا به گرم و سرد بودن هوا دقت کنید و نوع مناسب آن را خریداری کنید. شال های سیکو خنک در فصل گرما و تابستان انتخاب های خوبی هستند. اما برای فصول سرد سال بهتر است از انواع شال های گرم و دولایه که پشمی هستند استفاده کنید تا از سرما در امان باشید و دچار سرماخوردگی نشوید. اما برای مجالس بهتر است نوع ابریشمی که حاشیه های آن دست دوز است را انتخاب کنید.

به سایز شال و روسری دقت و توجه داشته باشید که نوع کوتاه آن ها را می پسندید یا نوع بلند را. انواع شال و روسری های ژامارد مشکی نیز همچون سایر شال و روسری ها در قواره های مختلف طراحی و تولید می شوند. شال ها نیز از 1متر الی 3 متر متغیر هستند که بستگی به نوع پوشش خود و سایر لباس ها باید نوع مناسب آن را خریداری کنید. دقت کنید که افرادی که دارای قدی کوتاه هستند و کمتر از 160 سانتی متر هستند از شال های 3 متری استفاده نکنند زیرا قد آن ها را کوتاه تر نشان خواهد داد و پوشیدن و جمع کردن آن ها برای خودشان نیز دشوار خواهد بود. نوع 2 متری و 1 و نیم متری انتخابی مناسب برای تمامی مصرف کنندگان این کالاها می باشد.

موارد استفاده از شال و روسری ژاکارد مشکی

موارد استفاده از  شال و روسری ژاکارد مشکی شال و روسری عمدتاً برای استفاده روزمره به خصوص افرادی که شاغل هستند بسیار مناسب است زیرا نوع تابستانی آن بسیار خنک، سبک نرم و لطیف است و تهویه در آن ها به خوبی صورت می گیرد و هنگام فصل سرد سال نیز انواع شال و روسری های پشمی و کتان ژاکارد می تواند شما را گرم نگه دارند و از نفوذ باد و باران جلوگیری به عمل آورد. خانم هایی که شاغل هستند بیشتر ترجیح می دهند به جای استفاده از مقنعه های مختلف از انواع شال و روسری ژاکارد مشکی استفاده کنند، به این علت که طرح های متنوع آن ها وجود دارد که استایل و تیپی کاملا رسمی به ظاهر و پوشش شما عزیزان خواهند بخشید.

این رنگ دارای بیشترین تنوع در طرح و رنگ است و برای رفتن به مجالس شادی و عزا نیز کاملا مناسب هستند زیرا خاصیت کششی دارند، ضد چروک هستند و به راحتی نخ کش نمی شوند و بسیار با دوام و کیفیت هستند. اما انواع طرح ها و رنگ های متنوع و شاد را نیز می توانید با انواع لباس های بیرونی خود به راحتی ست کنید و از زیبایی پوشش خود لذت ببرید. بازار فروش پوشاک بانوان و به ویژه شال و روسری از جمله بازارهایی است که همیشه پرسود و بازده خواهند بود.

توزیع مستقیم شال و روسری ژاکارد مشکی عمده

توزیع مستقیم شال و روسری ژاکارد مشکی عمده مجموعه پانیذ پوش با داشتن سال ها تجربه در زمینه تولید و طراحی انواع شال و روسری های مختلف به عنوان پخش کننده شال عمده ژاکارد و روسری آن با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب در ایران شناخته می شود که مي توانيد با مراجعه غیر حضوری از مجموعه پانیذ و تمامی طرح ها و رنگ های متنوع دیدن کنید و برای خرید و سفارش عمده با ما تماس بگیرید تا از تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوید. شال و روسری ژاکارد از جمله جنس هایی است که هیچ گاه از مد نمی افتند و همیشه پرفروش هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها