روسری محصولی مناسب برای پوشش سر در خانم ها می باشد که علاوه بر این که در برخی کشورها مانند ایران جهت حجاب مورد استفاده قرار می گیرد اما در بسیاری از کشورهای دیگر زیر جهت گرم نگه داشتن سر در فصول سرد و حتی زیبایی استفاده می شود. این محصول در انواع مختلف و با مارک های گوناگون در کشور ما تولید می شود. مارک اچ پی اس یکی از معروف ترین این محصول در ایران است که محصولی صادراتی می باشد و به بسیاری از کشورهای همسایه به ویژه افغانستان، پاکستان و عراق صادر می شود. صادرات روسری اچ پی اس سود بیشتری را نصیب تولید کننده و صادر کننده آن می کند.

صادرات روسری مارک اچ پی اس

مشخصات یک روسری خوب صادراتی چیست؟

مشخصات یک روسری خوب صادراتی چیست؟ روسری و محصولاتی نظیر شال گردن زنانه محصولی تولید شده از الیاف مختلف طبیعی و مصنوعی است که جهت پوشاندن همه یا قیمتی از سر مورد استفاده خانم ها قرار می گیرد. کیفیت این محصول رابطه مستقیمی با نوع الیاف به کار رفته در آن دارد.روسری های صادراتی طبیعتا باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشند تا خریداران خارجی تمایل بیشتری برای سفارش آن داشته باشند و بتوانند به راحتی برای این محصول بازاریابی کنند.

از مشخصات روسری خوب صادراتی استفاده از الیاف طبیعی مانند ابریشم، نخ و پشم برای بافت آن است. این الیاف باعث تولید محصولی بسیار خنک برای تابستان و گرم برای زمستان می شوند و به این ترتیب امکان استفاده از این محصول برای کلیه فصول فراهم است.

این محصول در ابعاد مختلفی تولید و به بازارهای هدف ارسال می شود زیرا ابعاد این روسری با توجه به نوع کشور مقصد متفاوت است. علاوه بر ابعاد، این روسری در رنگ ها و طرح های مختلفی نیز تولید می شود تا تامین کننده رضایت همه خریداران و مصرف کنندگان نهایی خارج کشور باشد.

روسری ابریشمی در دسته بهترین این محصول صادراتی قرار دارد که دارای ظرافت زیادی است و به همراه نوع نخی این محصول دارای تنفس پارچه ای بسیار عالی هستند.

تولید کننده برتر شال روسری در ایران

تولید کننده برتر شال روسری در ایران تولید کننده برتر شال روسری و شال دامنی عمده در ایران که در زمینه تولید بهترین نوع این محصول با کیفیت عالی در حال فعالیت است انواع مختلف شال روسری را در ابعاد و طرح های بسیار زیبا برای همه سنین تولید و آن را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند تا هم بخشی از نیاز داخلی را تامین نماید و هم این که جهت توسعه و شناساندن این محصول ایرانی به سایر کشورها قدمی بر داشته باشد.

برای خرید از تولید کننده شال روسری و مشاهده همه محصولات آن می توان به وب سایت این تولید کننده مراجعه نمود و ضمن مشاهده همه طرح ها و اطلاع از ابعاد این شال نسبت به سفارش آن اقدام کرد.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها