شال و روسری مهم ترین پوشش مربوط به خانوم ها می باشد. این محصول طرح های مختلفی دارد و هن به صورت ضخیم برای فصول سرد و هم به صورت نازک و سبک برای فصول گرم تولید می شود. شال و روسری توتو از با کیفیت ترین و مرغوب ترین انواع پوشاک می باشند. این محصول به میزان انبوه در کشور تولید می شود. بنابراین تولید کنندگان بخشی از محصولات خود را برای صادرات به کشور های همسایه در نظر می گیرند.

شرکت صادرات شال و روسری توتو

مدل بهاره شال و روسری توتو

مدل بهاره شال و روسری توتو مدل بهاره روسری تی تی از جنس پارچه های شیک و بسیار خنک می باشد. از این رو تهویه بسیار مناسب دارند و باعث عرق کردن سر نمی شوند. این پارچه ها بیشتر جنس های حریر، کتان، نخی، کرپ، ساتن و… دارند و برای افراد احساس گرما و ناراحتی نمی کنند. 

طراحی این شال ها بسیار زیبا و متنوع است و سلایق افراد مختلف را پوشش می دهد. تنوع رنگ این پارچه ها باعث می شود افراد بتوانند شال را با لباس های مختلفی ست کنند و طیف وسیعی برای انتخاب این محصول داشته باشند.

یه طور معمول مدل های بهاره روسری ها، دارای رنگ های شاد و روشن هستند. این ویژگی روسری باعث می شود که یک انتخاب بسیار مناسب برای فصول گرم سال مانند تابستان و بهار باشند. 

قیمت انواع مختلف شال و روسری توتو

قیمت انواع مختلف شال و روسری توتو قیمت انواع مختلف شال و روسری توتو به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال می توان گفت کیفیت بالای شال تعیین کننده قیمت است. هر چقدر کیفیت و مرغوبیت شال بیشتر باشد، قسمت آن بالاتر است.

قیمت گذاری این محصول در کارگاه های تولیدی انجام می شود، اما شرایط بازار نیز بر روی قیمت شال ها اثر می گذارد. 

برای مثال در بخش های خاصی از سال مانند روز های انتهایی که افراد به خرید سال نو می پردازند و هم چنین روزهای ابتدایی فصل های بهار و تابستان، قیمت این محصول به صورت مقطعی افزایش می یابد و با گذشت این زمان، به حالت سابق خود باز می گردد.

قیمت روسری کرپ ساده نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب و به صرفه است. این محصول در عین داشتن کیفیت بالا و طول عمر طولانی، قیمت ارزانی دارد و باعث می شود تهیه آن برای همگان امکان پذیر باشد. 

به طور معمول قیمت شال های صادراتی نسبت به بقیه کمی گران تر است. زیرا علاوه بر هزینه های اصلی خود محصول، هزینه‌های ناشی از حمل و نقل و گمرک نیز به آن اضافه می شود و قیمت آن را تا حدودی افزایش می دهد. 

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها