با توجه به تغییر سلیقه ها امروزه شال و روسری جدید زیادی به بازار عرضه می‌شود تا بروز ترین روسری ها مطابق با سلیقه هر شخصی انتخاب گردد.

معمولاً محصولاتی تولید می شوند که از نظر رنگ بندی دارای تنوع بالا هستند؛ همچنین از نظر جنس و کیفیت بهترین برند هارا به خود اختصاص داده اند به طوری که توصیه می شود جهت خرید روسری وشال با کیفیت مطلوب، از برندهای آناهیتا، سیدو، اچ پی اس، سیمارو و ریچموند خرید نمایید.

سفارش عمده شال و روسری جدید

انواع شال و روسری با جنس های گوناگون

انواع شال و روسری با جنس های گوناگون شناخت نوع جنس شال و روسری جزء آن دسته نکاتی می باشد که هر خانم خوش پوش و مرتب باید آن را بداند.جنس هر روسری یا شال به نوع پارچه دوخته شده از آن بستگی دارد؛ که در ادامه به بررسی کلیه پارچه‌هایی که از آن ها روسری و شال دوخته می شود می پردازیم:

1.شال و روسری سیلیک:این نوع پارچه بسیار سبک و براق است و در مقابل کشش و پارگی مقاومت بالایی دارد ، پارچه سیلیک دیر به دیر چروک می شود چون دارای پروتئین بوده و هادی حرارت نیست. این نوع روسری ها و شال ها مناسب فصل زمستان و تابستان می باشند.

2.شال و روسری نخی: نامی آشنا، در انتخاب روسری حتماً به بررسی نخی بودن آن اقدام می کنیم؛ جنس روسری های نخی از زیر مجموعه پارچه های پنبه ای به شمار می رود بنابراین نازک و بسیار سبک هستند و بیشتر برای فصول گرم سال کاربرد دارند.سر نخوردن این نوع روسری ها از روی سر دلیلی بر پرفروش شدن این محصول شده‌اند.

3.شال و روسری ساتن: این نوع شال و روسری بسیار نرم و براق هستند و باعث زیبایی شما در استایل می شوند. در ظاهر شباهت زیادی به پارچه های ابریشمی دارند اما نسبت به آن ها ضخیم تر می باشند. این نوع روسری ها، در مجالس و مهمانی های مجلل کاربرد دارند.

4.شال و روسری موهر:پارچه موهر از پشم بز ماده ساخته می شود، و به علیت کمیاب بودن گران می باشد، روسری هایی که از این پارچه ساخته می شوند دیر به دیر چروک می شوند، این نوع پارچه کشسانی بالایی دارد.

در دوخت روسری و شال پارچه های مختلفی استفاده می شود که در مطلب فوق تنها به چند نمونه از آن اشاره شد.

مرکز فروش شال و روسری جدید نخی

مرکز فروش شال و روسری جدید نخی امروزه توزیع روسری جدید نخی و شال هایی از این جنس در نقاط مختلف کشورمان انجام می شود. روسری هایی که دقیقاً مناسب فصل‌های گرم به ویژه، فصل تابستان هستند و از رنگ بندی بالایی برخوردارند؛ به گونه‌ای که در خرید می‌توان هر رنگ روسری مناسب با رنگ مانتو و استایل مان را انتخاب نماییم.

جهت دسترسی به این محصولات می توان به فروشگاه های اینترنتی معتبر که فروشنده این محصول هستند مراجعه نموده تا با خرید مستقیم شال و روسری به راحتی به محصول مورد نظرمان دسترسی پیدا کنیم.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها