سفارش روسری دخترانه شیک ارزان قیمت توسط هر دختر خانمی انجام می شود چون امروزه ظاهر شدن در جامعه با پوششی زیبا و شیک امری مهم است و ارزان بودن این نوع پوشاک دخترانه باعث شده تا مشتریان بتوانند با مبلغ کمتری آن را تهیه نمایند. روسری یکی از پوشاک ها و پوشش های لاینفک برای خانم های ایرانی و مسلمان محسوب می شود که نقش مهمی روی استایل و زیبایی خانم ها دارد به همین دلیل باید در هنگام خرید آن حساسیت زیادی به خرج دهید.

سفارش روسری دخترانه شیک ارزان قیمت

اهمیت شیک بودن یک روسری دخترانه

اهمیت شیک بودن یک روسری دخترانه اهمیت شیک بودن یک روسری دخترانه به دلیل نقش مهمی است که روی استایل و زیبایی شما دارد به همین دلیل در هنگام خرید روسری و شال گردن زنانه باید به رنگ پوست و چهره خود توجه کنید علاوه بر این طرز پوشیدن روسری هم می تواند نقش مهمی روی برطرف کردن عیوب صورت داشته باشد به عنوان نمونه خانم های که صورت دراز و مستطیلی شکل دارند باید از روسری های که لخت و نرم هستند را خریداری کنند و هنگام پوشیدن روسری لبه های آن را ” تا ” بزنند و با استفاده از هد بند پیشانی خود را بپوشانند.

بانوانی که صورت گرد دارند باید روسری خود را به صورتی بپوشند که پیشانی آن ها بلند تر و کم عرض تر نشان داده شود و خانم های که صورت بیضی شکل دارند می توانند به راحتی هر مدلی از این نوع پوشاک را که دوست دارند خریداری نمایند اگر شما سینه های بزرگی دارید می توانید از روسری های نخی و قواره دار استفاده نمایید و اگر قد شما کوتاه است باید روسری های که اندازه مناسبی دارند را خریداری نمایید.

شما می توانید مطابق با محیط های رسمی و غیر رسمی مدل روسری خود را انتخاب نمایید به عنوان برای محیط های رسمی بهتر است روسری که دارای یک یا دو رنگ است را خریداری کنید و به هیچ عنوان روسری های رنگارنگ و شلوغ را انتخاب نکنید.

عمده فروشی انواع روسری دخترانه شیک

عمده فروشی انواع روسری دخترانه شیک عمده فروشی انواع روسری دخترانه شیک انواع مدل های شال دامنی عمده این نوع پوشاک را در رنگ و طرح های متنوعی و با قیمت تولیدی در اختیار مشتریان می گذارد تا کاملا با سلیقه و استایل خانم ها تناسب داشته باشد.

انواع روسری که در عمده فروشی روسری عرضه می شوند شامل موارد زیر می باشند:

  • روسری ساتن: جنس براقی دارد و شامل اکسسوری های پر زرق می باشد و به دلیل این که سُر می باشد از سر لیز می خورد.
  • روسری قواره دار: دارای جنس نخی می باشد و به دلیل طرح های زیبایی که دارد با تمام استایل های دخترانه ست می شود.
  • روسری حریر: قیمت بالای دارد و برای مجالس مناسب است نازک، لطیف، خنک و ظریف می باشد و نسبت به شال حریر بیشتر در بیرون از منزل استفاده می شود.
  • روسری های نخی: بسیار نرم می باشند و به دلیل این که سر نمی خورند محبوبیت زیادی دارند.
0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 کامنت ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها